נמני: שכטר קיבל הצעות יפות, טביב התנגד למעבר

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

סוכנו של החלוץ סיפר ל-103FM שהבעלים פסל על הסף מעבר שלו כבר בינואר: "טביב מאמין שבית"ר יכולה לקחת אליפות העונה". על ההבדל בינו לבין ממן: "הפועל חיפה ירתה לעצמה ברגל". ואיפה ישחק שכטר בעונה הבאה?

(גודל טקסט)

 "היו קבוצות שרצו את איתי שכטר כבר בינואר", כך גילה אבי נמני סוכנו של חלוץ בית"ר ירושלים לתכנית הספורט ב-103FM, "היו הצעות יפות אבל גם איתי וגם אלי טביב פסלו על הסף מעבר בחלון ההעברות הזה". במקביל התנהלו שיחות על הארכת חוזהו של החלוץ בבית"ר, עוד לפני שהבעלים טביב טס למיאמי לפני כחודש.

נמני נשאל על ההבדלים בין הפועל חיפה שהעבירה להפועל באר שבע שחקן מרכזי כמו חנן ממן בינואר, לבין בית"ר ושכטר. "לדעתי הפועל חיפה ירו לעצמם ברגל עם ממן. הם היו צריכים להשאיר אותו עד תום העונה משום שהקבוצה נאבקת על תארים", ירה נמני.

"ההבדל בין שני המקרים לא קשור לרצון של סוכן (את ממן מייצג דודו דהאן) אלא לבעל הבית", אמר נמני, "יואב כץ עשה את השיקולים שלו, בעוד טביב מאמין שבית"ר יכולה לקחת העונה אליפות ולכן לא הסכים לשחרר את שכטר".


ממן ובכר. נמני חושב שהקשר היה צריך להישאר בהפועל חיפה (אתר רשמי הפועל באר שבע)

על המו"מ מול טביב: "אני לא חושב שאלי נחת השבוע בארץ כדי לסגור עם שכטר. מבחינתי, אם ירצו לדבר עכשיו מה טוב ואם ירצו לדחות את השיחות לסיום העונה זה גם טוב".


איפה יהיה שכטר בעונה הבאה:
"אני לא יכול להגיד מתי ואיך זה ייגמר. אני לא יודע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי