קרויף: קל מדי להגיד שאנחנו תלויים במיכה, זה לא נכון

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת קרב הצמרת בשבת (20:30, ישיר בספורט2) מול הפועל חיפה: "כל משחק הוא גמר, לא חושב שניצחון ישאיר אותם מחוץ למירוץ". באבין: "אסור לחשוב על המיקום"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנסה להתאושש מההפסד 1:0 להפועל רעננה, כשתארח בשבת (20:30, שידור ישיר ספורטHD2) את הפועל חיפה לקרב צמרת. המאמן ג'ורדי קרויף והבלם ז'אן-סילבן באבין התייצבו למסיבת העיתונאים השבועית ודיבר על הירידה למקום השלישי, מאבק האליפות והחשיבות של משחק הצמרת. 



קרויף
פתח: "זה משחק חשוב מאוד נגד קבוצה מאוד יציבה ומאוד מסוכנת בהתקפות מעבר. הם משחקים כדורגל טוב מאוד ובשלב זה של העונה, כל הקבוצות שלמעלה נאבקות על התואר. כל משחק קריטי, כל משחק הוא גמר. ראינו כמה נזק נגרם מאיבוד הנקודות. ההפרשים קטנים ויש לנו עוד שני משחקים נגד כל יריבה. יהיה קשה לפני הפלייאוף וגם בפלייאוף. אני לא חושב שניצחון ישאיר את הפועל חיפה מחוץ למירוץ. זו קבוצה שמשחקת ללא לחץ של זכייה בתואר. מאמן טוב, שחקנים טובים ומהירים. יש להם עונה נהדרת". 


 


ההפסד לרעננה:
"הבעיה במשחק הקודם הייתה ביכולת וברמה המנטאלית. היה הבדל בין המחציות. 17-18 איומים לשער במחצית השנייה לעומת שלושה בראשונה. אם אתה בועט 20-21 פעמים לשער, אתה צריך לנצח משחק. האמת היא שהתקשנו למצוא את היצירתיות שלנו וזו עובדה. היריבות מנסות לעצור את הנקודות החזקות שלנו. כולן עושות את זה. לפעמים הן מצליחות ולפעמים לא. קל להגיד שאנחנו תלויים בדור מיכה, אבל אני לא מסכים עם זה. יש לנו עוד הרבה שחקנים שצריך לעצור".


החזרה של עומר אצילי והתאמתו לשיטה:
"אין לנו שיטה ספציפית. אנחנו זזים וממלאים שטחים. אנחנו לא מנצחים משחקים בקלות, אלא סובלים עד הדקות האחרונות. כשעומר אצילי יחזור לכשירות מלאה והוא יראה שהוא טוב מאחרים, הוא ישחק. רודריגס? אנחנו מנצחים ושומרים על הקישור שניצח. הוא צריך לעבוד ולחכות להזדמנות. אני משוכנע שההזדמנות תגיע. כל שבוע אנחנו מדברים על מי שלא שיחק. תזכרו שלפני רעננה היינו בתקופה טובה ולשחקנים הגיעה המשכיות".



אצילי. יראה שהוא טוב מאחרים אחרי הפציעה? (מכבי ת"א, רשמי)


על רוסלן ברסקי המושאל להפועל חיפה אמר:
 "הפועל חיפה זה מועדון שאנחנו נמצאים אותו ביחסים נורמליים וחמים. הם בעונה טובה וכל השחקנים שלהם משחקים טוב. רוסלן ברסקי? מעולם לא ויתרנו עליו. בחרנו את הדרך שלו. רמלה היא תחנת ביניים מצוינת ומוצלחת עבור הצעירים שלנו. השחקנים האלה מתקדמים לאט לאט וכשהרגע הנכון, הם יחזור למכבי. זו לא החלטה שלי אם הוא יחזור. אני רק חושב על המשחק הקרוב".



באבין
הוסיף: "אחרי המשחק נגד רעננה, הייתי מאוד עצוב כי איבדנו שלוש נקודות חשובות. אנחנו צריכים להמשיך ולנצח בשבת. הפועל חיפה טובה במעבר ואנחנו צריכים להיות מרוכזים בהגנה ולשחק כדורגל טוב. משחק קריטי? אולי. מחכים לנו עוד הרבה משחקי צמרת. הליגה עוד ארוכה. צריך לנצח בשבת ולא לחשוב על המיקום". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי