מנור סולומון צפוי לחזור להרכב מכבי פתח תקווה מול עכו

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

הקשר תורגל באימון, גם מגבו אמור להיכלל ב-11 של שרון מימר ואילו מרסיאל ערך אימון חלקי. שחקני הנוער ישולבו כשהקבוצה תבטיח הישארות

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה המשיכה הבוקר (חמישי) באימוניה לקראת המשחק החשוב ביום שני מול הפועל עכו. במועדון הציבו מטרה להבטיח את המקום בליגה לעונה נוספת תחילה ואז להתרכז בהגעה למקום השביעי.

הבוקר, הבלם ז'והאן מרסיאל ערך אימון חלקי בלבד לאור כאבים מהם הוא סובל בשריר הירך האחורי, אך בקבוצה מעריכים שהצרפתי יהיה כשיר ויפתח. המאמן שרון מימר טרם תרגל באופן רשמי את ההרכב שיפתח ביום שני, אולם מתרגול ראשוני נראה שמימר יבצע בין ארבעה לחמישה שינויים: כפי שפרסמנו, צחי גיגי יחזור לשער ללא קשר לפציעתו של יוסי גינזבורג, כאשר גם אורי מגבו יחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של רישאר סומא המורחק.

בקישור, יניב בריק תורגל לפרקים במקומו של יובל שבתאי, אך אין מדובר בהחלטה סופית. גם גרגורי טאדה, שחזר לאימונים, אבל עדיין לא מרגיש במלוא הכשירות, תורגל במקומו של עדן שרם, אם גם כאן מדובר בתרגול ראשוני. מי שכן צפוי לחזור להרכב הוא מנור סולומון, לאחר שבשבוע שעבר לא פתח והיה מהבולטים במחצית השנייה. בקבוצה עדיין שוקלים לפתוח במערך של שלושה בלמים.


מגבו. ישוב להרכב על חשבונו של סומא המורחק (דני מרון)

כפי שכבר פרסמנו, במועדון צפויים לתת את הבמה לשחקני הנוער ביניהם תאי בריבו ומוחמד סרסור, אך זה צפוי לקרות בעוד מספר מחזורים. לעומת זאת, בשל העובדה שלירוי צעירי יחזור לסגל בשבת, וכך גם טאדה, נראה שהשניים לא יהיו חלק מהסגל בשני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי