אראל מזהיר את מכבי ת"א: אנחנו קבוצה לא סימפטית

גל אראל
גל אראל | ערן לוף

לקראת קרב הצמרת בשבת (20:30, ספורט2) קשר הפועל חיפה נשמע בטוח: בכל פעם שבצמתים כאלה הוכחנו שאנחנו עומדים בזה. שיימן צפוי לתפוס את מקומו של מגרשווילי ב-11

(גודל טקסט)
הפועל חיפה מגיעה למשחק מול מכבי תל אביב בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט2) מלאת ביטחון וזאת לאחר הניצחון על מכבי נתניה 0:2 ובעיקר לאור היכולת בדקות רבות של המשחק. בכרמל מדברים על חשיבות המשחק מול הצהובים ועל הרצון להישאר צמודים לחבורת הצמרת בסיום העונה הסדירה. "אנחנו רוצים להישאר שייכים שם עד הסוף" אמרו במועדון.


הצוות המקצועי בראשותו של ניר קלינגר צפוי לבצע שני שינויים כאשר המגן שמואל שיימן יחזור על חשבונו של חיים מגרלשווילי. האחרון אומנם הרשים במשחק מול נתניה אבל נפצע וכך סלל את המקום לשיימן. ראדו גינסארי ייעדר בגלל צהובים ואת מקומו ימלא רוסלן ברסקי.




במקביל בהפועל חיפה ימשיכו בשיחות עם שחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה כאשר המטרה להחתים את רובם עד למשחק הדרבי בליגה ביום שני הבא. בין השאר מדובר במגינים דור מלול, שיימן וחיים מגרלשווילי, הבלמים ניסו קפילוטו וגבריאל תאמאש, החלוץ אלון תורג'מן והקשר גל אראל.


האחרון שתפס לאחרונה מקום בהרכב מתרגש לקראת מכבי תל אביב: "מדובר במשחק גדול וכיף להיות שותף למשחקים כאלה. בכל באים שהיינו בצמתים כאלה העונה הוכחנו שאנחנו עומדים בזה. מכבי היא קבוצה מצוינת אבל אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו".


אראל כובש. עושה מה שהמאמן אומר לו (ערן לוף)

 


על העונה שלו:
" לא יודע אם זאת העונה הכי כייפית בקריירה אבל אין ספק שאני חווה משהו אחר העונה. בשנים האחרונות למדתי להתמודד בסיטואציות שונות והתבגרתי. אני עושה את מה שהמאמן מבקש ממני אם זה בעמדת הבלם או בעמדת הקשר. יש לנו מטרות ברורות העונה ונעשה לעמוד בהם".


על האווירה בקבוצה:
"יש לי הרבה חברים בהפועל חיפה מחוץ לכדורגל ובכלל מה שמייחד אותנו העונה זאת הקבוצתיות שלנו. הרבה קהלים אוהבים לראות אותו. אנחנו קבוצה סימפטית כלפי האוהדים אבל לא סימפטיים כלפי היריבה שלנו. גם לא תראה שחקן שעובר ארבעה שחקנים,  אלא מהלכי כדורגל קבוצתיים".


שיימן. יחזור ל-11? (מאור אלקסלסי)

 

מסתמן דאבל?:  "יש לנו מטרה והיא להסתכל ולהתקדם ממשחק למשחק".


 

חוזה לעונה הבאה?: "עדיין לא ישבנו למו"מ אבל יש כבר דיבורים ראשוניים. נשב ואני מקווה להמשיך כאן".


הרכב משוער:  ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, גל אראל, ריקו מיטרבסקי, רוסלן ברסקי, גילי ורמוט, עדן בן בסט ואלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי