דיא סבע יחזור להרכב, גם עלי מוחמד ב-11 של נתניה

דיא סבע
דיא סבע | לירון מולדובן

מלך השערים חוזר מהרחקה וינסה לעזור לקבוצתו להבטיח את המקום בפלייאוף העליון מול מכבי חיפה (שבת, 18:15, חי בספורט4). עיסאם עייאשה צפוי לערוך בכורה

(גודל טקסט)
לאחר שני משחקים ללא ניצחון, שסיבכו מעט את הקבוצה במאבק על הפלייאוף העליון, במכבי נתניה ייצאו מחר (שבת, 18:15, שידור חי בספורט4) לסמי עופר בפעם השנייה השבוע, כדי לפגוש את מכבי חיפה בידיעה שניצחון יבטיח סופית את המקום בין שש הראשונות.


"מכבי חיפה קבוצה לא יציבה, אבל אנחנו לא נרצה להיות אלה שהם מתאוששים עליהם. אנחנו רוצים להבטיח את המקום בפלייאוף העליון אבל לא נשתולל, לא יקרה כלום גם אם זה יוכרע בשבוע הבא" אמרו שחקנים במועדון.


מבחינה מקצועית, תקבל הקבוצה של דראפיץ' וברדה את דיא סבע שחוזר מהרחקה ויפתח במקומו של ג'ייק רוזנסקי, כשגם אביב אברהם ודידייה קוגבנייה ירדו לספסל ודן גלזר יחזור. בחוד, אלחסן קייטה צפוי לקבל הזדמנות נוספת כשרמזי ספורי יירד לספסל.



ערן לוי ואלחסן קייטה. ינסו לסגור את סיפור הפלייאוף העליון (דני מרון)


הבשורה הגדולה תהיה חזרתו של עלי מוחמד להרכב הקבוצה, לראשונה מאז המשחק בין הקבוצות בסיבוב הקודם. חגי גולדנברג ייעדר בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים כאשר מי שתורגל באימון המסכם ועשוי לפתוח הוא המגן השמאלי הצעיר עיסאם עייאשה, אך לצוות המאמנים התלבטות אם לפתוח עם קובי מור. באחד האימונים תורגל גם דין מיימוני בעמדה זו.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', טים הויבך, עיסאם עיאשה (קובי מור), ניקו אולסק, דן גלזר, עלי מוחמד, דיא סבע, ערן לוי ואלחסן קייטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי