צפו בתקציר: הפסד שביעי ברציפות לאשקלון, 2:0 לסכנין

אייל משומר
אייל משומר | לירון מולדובן

הפועל אשקלון פספסה הזדמנות להיצמד למ.ס. אשדוד בתחתית הטבלה ואחרי הפסד נוסף, היא נראית בדרך הבטוחה לירידה. מוגרבי בישל פעמיים לאזולאי ולפושה והחמיץ פנדל, סכנין עם ניצחון שני תוך שבוע

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון אירחה הערב (שבת) את בני סכנין בידיעה שניצחון יקרב אותה מרחק נקודה אחת ממ.ס. אשדוד, שהפסידה ברעננה, וישנה את התמונה בתחתית הטבלה. אבל בני סכנין, תחת הדרכתו של טל בנין, לא נתנה לה יותר מדי מרווח אופטימיות. החבורה של מסאי דגו היתה כבויה ולא הצליחה לייצר הרבה הזדמנויות, הפסידה 2:0 ועם ניצחון אחד ב-19 המשחקים האחרונים לא רחוק הרגע שנוכל להכתיר אותה כיורדת בטוחה.


דגו נאלץ להסתדר ללא הבלמים אבי מלכה המורחק וברניסלאב יובאנוביץ' הפצוע, כשבמקומם פתח עודד גביש בהופעת בכורה וטל מכלוף. בנוסף, בין הקורות עמד שוער המשנה ליאור חדריאן על חשבונו של דלה איינוגבה, שנמצא בתקופה לא טובה, אבל השינויים לא באו לידי ביטוי.



מהעבר השני, טל בנין החליט להישאר עם ההרכב שניצח את מכבי חיפה 0:1 בשבוע שעבר, וזה השתלם לו. סכנין שלטה בכל חלקי המגרש והראתה משחק התקפי קצבי ומהנה. השחקן הבולט היה פיראס מוגרבי, שבישל לשלומי אזולאי (13) ולג'ורדן פושה (30) ובין לבין גם הספיק להחמיץ פנדל כששלח כדור לקורה של חדריאן. 


המחצית השנייה הייתה רגועה יותר. אשקלון לא הצליחה לאיים יתר על המידה ורשמה הפסד שביעי ברציפות. סכנין, עם 13 נקודות פור מהקו האדום, יכולה להכין את הכפכפים. צפויים לה חודשיים רגועים מאוד. 


הרכבים
הפועל אשקלון:
ליאור חדריאן, אייל משומר (סער בנבנישתי, 62), עודד גביש, טל מכלוף, שי בן דוד, מירקו אורמוש (אדריאן רוצ'ט, 46), משה לוגסי, רודי חדד, דויד מנגה, דובב גבאי, ולדימיר דבאלישווילי (ישראל זגורי, 32).


בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מרון גנטוס, עוביידה חטאב, ג'אבר עטאא, אנטוניו מרשיץ, פיראס מוגרבי (עמראן אלקרינאווי, 79), יובל אבידור (חאלד חלאיילה, 76), שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה (עידן שמש, 82).


מהלך המשחק
דקה 1: השופט אוהד אסולין הוציא את המשחק לדרך.


דקה 8: הזדמנות ראשונה לאשקלון: כדור קרן שהורחק הגיע לדויד מנגה, שמחוץ לרחבה בעט מעל השער.


דקה 13, 0:1 לבני סכנין: פיראס מוגרבי החדיר כדור נפלא לשלומי אזולאי, שלא התקשה לבד מול חדריאן.


שלומי אזולאי. שער חשוב של החלוץ (עדי אבישי)
שלומי אזולאי. שער חשוב של החלוץ (עדי אבישי)


דקה 29: פנדל לבני סכנין! ג'ורדן פושה יצא במתפרצת נהדרת והוכשל על ידי שי בן דוד ברחבה, אסולין הצביע על הנקודה הלבנה. מוגרבי בעט את הפנדל לקורה, אבידור השתלט על הריבאונד, אבל נעצר על ידי חדריאן פעמיים.


דקה 30, 0:2: דקה אחרי שהחמיץ בעיטת עונשין, פיראס מוגרבי הכניס עוד כדור מצוין, הפעם בהגבהה לתוך הרחבה ישר לרגל של ג'ורדן פושה שכבש מול חדריאן שער מצוין. 


פיראס מוגרבי. מככב (ערן לוף)
פיראס מוגרבי. מככב (ערן לוף)


דקה 40: דובב גבאי מצא את עצמו לבד ברחבה של קנדיל אבל בעט ישר על השוער, שהדף. זגורי בעט את הכדור החוזר החוצה.


דקה 62: הפועל אשקלון לא מפסיקה לתקוף מתחילת המחצית, וזאת היתה ההזדמנות הקרובה ביותר שלה עם בעיטה חופשית מצוינת של דויד מנגה שפגעה במשקוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי