גולדברג יועדף על פני הייסטר מול ב"ש, וארן בהתקפה

שון גולדברג
שון גולדברג | דני מרון

דריכות שיא בבית"ר ירושלים לקראת קרב הצמרת מול האלופה, לצד הרבה אמונה ואופטימיות: "הוכחנו כבר את היכולות שלנו העונה". גם סאבו צפוי להמשיך ב-11 של בן זקן לצד קלאודמיר וקריאף

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים השלימה היום (שבת) את הכנותיה לקראת קרב הצמרת נגד הפועל באר שבע שייערך מחר (21:00) באצטדיון "טוטו טרנר". ערב המחזור מדורגים הירושלמים במקום השני, נקודה אחת בלבד מהאלופה שמוליכה כעת את הטבלה. בבית"ר ניסו במהלך השבוע להוריד פרופיל ולא לצאת בהצהרות לקראת המשחק המסקרן, אולם מאחורי הקלעים יש דריכות גדולה עם אמונה והרבה אופטימיות שאפשר לחזור מטרנר עם כל שלוש הנקודות ולתקוע יתד חזק מאוד במקום הראשון בטבלה.


"הוכחנו כבר את היכולות שלנו העונה ועדיין מדובר במשחק החוץ הכי קשה שיכול להיות בליגה", אמר גורם בקבוצה לקראת המשחק. "נצטרך לבוא צנועים ובעיקר מאוד מרוכזים גם בהגנה וגם בהתקפה. כדי לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק הזה".



לצוות המקצועי הייתה במהלך השבוע התלבטות בין שון גולדברג ומרסל הייסטר על איוש עמדת המגן השמאלי ונראה שבסופו של דבר גולדברג, שפתח בשבועיים האחרונים, ימשיך לקבל את הקרדיט גם הפעם. בקישור קלאודמיר ואופיר קריאף ימשיכו לשתף פעולה עם אריק סאבו, כאשר בחלק הקדמי יפתחו חן עזרא, איתי שכטר והחלוץ הלוהט של הליגה, אנתוני וארן, שצפוי בקרוב לחתום על הארכת חוזה משודרג לשנתיים נוספות.



וארן. בקרוב החוזה המשודרג (עדי אבישי)


כ-1,600 אוהדים צהובים-שחורים יגיעו מחר לאצטדיון, לאחר שהנהלת המועדון ערכה הגרלה בין כל המנויים. בימים האחרונים הוצעו למכירה כרטיסים בספסרות ברחבי הרשתות החברתיות, במחירים שהאמירו עד 400-500 ש"ח לכרטיס.


הרכב משוער: אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג (מרסל הייסטר), קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו, חן עזרא, איתי שכטר, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי