בסכנין מחמיאים לבנין: "עכשיו רואים את השינוי שלו"

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

במועדון מרוצים מהניצחון שככל הנראה הבטיח את ההישארות בליגה. ביקורת על שחקני הבית: "צריכים להוכיח את עצמם". ביומיים הקרובים יתברר הנושא של דוחא, המאמן פירגן למוגרבי שבישל פעמיים

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בבני סכנין לאחר הניצחון על הפועל אשקלון, שהיה הניצחון השני ברציפות והניצחון השני תחת המאמן טל בנין. בסכנין ככל הנראה הבטיחו בזכות הניצחון עונה נוספת בליגת העל ובקבוצה אמרו: "ידענו שהמשחק הזה חשוב לא פחות ממכבי חיפה, כי זה היה קרב ישיר מול הקבוצה במקום הלפני אחרון בטבלה. הוכחנו שיש לנו דרך ועכשיו רואים את השינוי הגדול של טל בנין".

עוד אמרו במועדון: "יש לנו עוד דרך ארוכה עד לסיום העונה הזאת ובעיקר לבנות שלד לעונה הבאה". בנין בחר ששוב לא לפתוח עם הקפטן חאלד חלאיילה והמגן וונדרסון, כאשר שני הבלמים סארי פלאח ועלאא אבו סלאח שוב נותרו מחוץ לסגל. בנוסף גם שחקני הבית נותרו שוב ביציע, כפי שקרה גם במשחקים האחרונים.

בסכנין התייחסו לכך ואמרו: "כל השחקנים צריכים להוכיח את עצמם. כרגע הקבוצה רצה ומנצחת ושחקן שלא משחק צריך להוכיח את עצמו עוד יותר". מי שזכה למחמאות הוא פיראס מוגרבי, שבישל את שני השערים. בנין התייחס בסיום למשחק הטוב של מוגרבי ואמר: "נצטרך לשחק טוב יותר ופחות להסתמך לניסים של מוגרבי".


מוגרבי. "נצטרך פחות להסתמך על הניסים שלו" (ערן לוף)

במחזור הבא תשחק בני סכנין מול בני יהודה ובמועדון רצו לחזור ולארח את המשחק באצטדיון דוחא המשופר, אך בשלב זה אין אישור לכך ממנהלת הליגה והנציגים של המנהלת צפויים להגיע לבדיקה נוספת ביום שני ואז יתברר אם אכן סכנין תחזור למגרשה הביתי או תמשיך לארח באצטדיון עכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי