אוגו: מתנצל בפני השחקניות, כדורגל הוא פיזי עבור נשים

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | מאיר אבן חיים

קשר הפועל ב"ש התראיין בניגריה: על בתו ("לא רוצה שתשחק כדורגל"), הרגעים הגדולים בקריירה ("הזכייה באליפות שנייה ברציפות בישראל"), סיום הקריירה ("אחזור לשחק בניגריה") וגזענות ("למה שיקראו לי קוף?")

(גודל טקסט)

קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו ערך היום (ראשון) ראיון באחד מכלי התקשורת באנגליה בו סיפר על חייו האישיים, התקופה בהפועל באר שבע, האכזבות והחלומות לעתיד.


האהבה לכדורגל
: "אני צופה בכדורגל בכל פעם שאני רוצה להירגע. כדורגל הוא החיים שלי, אני צופה בהרבה משחקי עבר. כשאני עייף אני מסתכל בכדורגל ומרגיש נמרץ. אני גם אוהב כדורסל. תכננתי להיות בנקאי. אבל הכדורגל פשוט הרס הכל…אם לא הייתי משחק כדורגל הייתי כנראה מנהל של בנק גדול בניגריה".

הרגעים הגדולים בקריירה: "הזכייה בתואר המקצועני הראשון שלי בישראל ואז הזכייה בפעם השנייה ברציפות. לא חשבתי שאשיג את זה כל כך מהר. זכייה פעמיים ברציפות היא מיוחדת. אני שמח לשחק בישראל".


הרגע המאכזב בקריירה
: "חסרה לי השתתפות במונדיאל. הייתי חלק מהסגל הנרחב של ניגריה לפני המונדיאל ב-2014, אבל היו לי בעיות בקבוצה שלי ובגלל זה לא נכללתי ברשימה הסופית. אני עדיין זוכר איך זה מרגיש עד היום".

סיום הקריירה: "לא שיחקתי בליגה הניגרית לפני שנסעתי לחו"ל ואני רוצה לחוות את זה לפני שאני מסיים את הקריירה שלי. אחזור הביתה כדי לשחק עבור קבוצה בניגריה. אני חושב שזה הזמן שאנחנו צריכים לקדם את הליגה שלנו. גם שחקנים ברזילאים חוזרים לארץ המוצא שלהם לפני סיום הקריירה. זו הדרך שלנו לתת בחזרה ולהחזיר את החסויות ואת האוהדים למגרשים. אני בטוח ב-100 אחוז שאחזור לשחק בניגריה".

ג'ון אוגו. כדורגל פיזי מדי עבור נשים (מאיר אבן חיים)
ג'ון אוגו. כדורגל פיזי מדי עבור נשים (מאיר אבן חיים)

התוכניות לאחר הפרישה: "אשמח לאמן יום אחד, אבל יש עוד הרבה זמן עד שזה יקרה. זה משהו לעתיד. בעוד 5-6 שנים, אולי אתחיל לבדוק את זה. אבל מה אני באמת רוצה לעשות הוא ניהול כדורגל. יש לי תשוקה לזה ואני רואה את עצמי מנהל מועדון".

גזענות: "לא חוויתי התעללות גזעית בקריירה שלי. אני לא ממש שם לב לדברים מהסוג הזה. אני יותר ממוקד בניסיון להוכיח את עצמי ולעזור לקבוצה שלי לנצח משחקים. לא נתקלתי בזה בקריירה שלי ואני לא יודעת איך זה מרגיש. אם יש כאלו דברים זה ממש רע. אני לא יכול לדמיין שיקראו לי קוף כי יש לי עור ככה. הדבר הכי קרוב שחוויתי בישראל זה כשהאוהדים של היריבה חושבים שצללת ברחבה כדי לזכות בפנדל נגב הקבוצה שלהם".

ג'ון אוגו. יפרוש בניגריה (דני מרון)
ג'ון אוגו. יפרוש בניגריה (דני מרון)

החיים האישיים: "אשתי היא הדבר הכי גדול שקרה לי. אשתי היא המאמנת הכי טובה שלי. היא צופה בכל המשחקים שלי ומבקרת אותי על מה שלא עשיתי טוב. יש לה תשוקה לספורט. יש לנו בת שאני אוהב מאוד".

העתיד של בתו: "לא הייתי רוצה שהיא תשחק כדורגל. אני חושב שכדורגל הוא פיזי מדי עבור נשים. אני מתנצל בפני כל השחקניות, אבל אני חושב שהענף הזה נועד לגברים. אני לא מזלזל בפני נשים שמשחקות כדורגל. אמא שלה רוצה שהיא תשחק טניס, ואני רוצה שהיא תשחק כדורסל. אבל אם היא תבחר כדורגל, אני לא אעצור אותה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי