יצחק שפירא הלך לעולמו בגיל 80

יצחק שפירא
יצחק שפירא | אלבום משפחה

כוכב מכבי חיפה בשנות ה-50 וה-60 נפטר אתמול (שבת), ההלוויה תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין בחדרה. היה מכוכבי ה-2:5 על מכבי תל אביב בגמר הגביע ב-1962

(גודל טקסט)

חלוץ העבר של מכבי חיפה, יצחק שפירא, הלך אתמול (שבת) לעולמו והוא בן 80. שפירא החל את דרכו בקבוצת הפועל עתלית בליגה ב' ובמהלך השרות הצבאי הביא אותו המאמן אלי פוקס למכבי חיפה, שם תופקד בעיקר בשל מהירותו הגבוהה בעמדת הקיצוני השמאלי. שפירא שיחק לצדם של "אגדות ההתקפה של שנות ה-50 וה-60", אשר אלמני, ג'וני הארדי, אברהם מנצ'ל ודניאל שמואלביץ' (רום).

בקבוצה שיחקו שמות נוסטלגיים כמו יחזקאל גרשוני, זכריה בן צבי, אהרון אמר, שלום ואנו ואחרים. השיא מבחינת הקבוצה היה הזכייה הראשונה של המועדון  בתואר גביע המדינה של 1962, בניצחון בגמר הגביע שנערך באצטדיון האוניברסיטה בירושלים במעמד נשיא המדינה יצחק בן צבי. לאחר תיקו 0:0 במשחק הראשון, ניצחה מכבי חיפה את מכבי תל אביב 2:5 לאחר שכבר הובילה 0:5 בדקה ה-34, כששפירא כבש צמד (בדקות 7' ו-34').

לאחרונה הלכו לעולם מאותה קבוצה שלום ואנו, ג'וני הארדי ואשר עלמאני.  ההלוויה תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין בחדרה. יהי זכרו ברוך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי