בכר: היינו קרובים להפסיד. שכטר: כך נראה מועדון גדול

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע לא הסתיר את אכזבתו לאחר ה-1:1 מול בית"ר: "לא הצלחנו לשלוט במשחק ולא עשינו דברים נכון". בן זקן: "היינו כל כך טובים, גאה בקבוצה". הקפטן: "רגשות מעורבים". ממן: "נלחצנו מהם". צפו

(גודל טקסט)
רותח בצמרת ליגת העל. הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1 סוער, במשחק שהצדיק את הגדרתו כמשחק עונה. חנן ממן כבש ראשון (31) שער רביעי בשלושה משחקים, אבל יקוב סילבסטר המחליף איזן (60) וקבע חלוקת נקודות. בית"ר, שהייתה עדיפה ברוב דקות המשחק, כבשה משחק 30 ברציפות, באר שבע סופרת 47 משחקי ליגה בטרנר ללא הפסד ומכבי תל אביב היא זו שתופסת את המקום הראשון אחרי 24 מחזורים. הקרב המשולש, אולי אפילו המרובע, יימשך.


ברק בכר סיכם: "תיקו מוצדק, יכולנו אפילו להפסיד. היינו קרובים להפסיד נגד קבוצה שבאה ותקפה אותנו. לא הצלחנו להחזיק בכדור ולשלוט במשחק. נענשנו וזה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. מבחינה מקצועית, לא עשינו דברים נכון. לא חושב שהייתה בעיה של אנרגיות או רצון. שיחקנו נגד קבוצה עם איכויות שקיבלה ביטחון אחרי הגול. המאבק הוא קשה. שיחקנו נגד קבוצה שתרוץ עד הסוף. נסתכל על עצמנו ונשפר את מה שצריך".



המאמן המשיך: "הפציעה של טוני לא מסכנת אותו. במצב שלו הוא סובל ולא נותן 100 אחוז. צריך לתת מנוחה, אבל אנחנו גם צריכים אותו על המגרש. נחשוב ונראה מה נעשה. הליגה מאוד קשה. אחרי משחק אחד טוב מכתירים אותנו ופתאום אחרי משחק פחות טוב, אנחנו כבר לא מועמדים. אנחנו לא בכושר טוב, אבל יש רצון ואנרגיות. גם היום ראיתי דברים טובים. מצפה לנו שבוע קשה עם שני משחקים מול ק"ש. נראה מי כשיר ומי פרש".



היה יכול להיות הראשון שמנצח בטרנר. בן זקן (דני מרון)


בני בן זקן אמר: "אנחנו גאים בקבוצה שלנו, איך שנראינו ואיך שהגבנו לכל סיטואציה. באנו בגישה התקפית, לחצנו ותחילת המשחק הייתה שלנו. ספגנו מנייח וזה היה מבאס. ידענו להתרומם. במחצית השנייה היינו כל כך טובים. לחצנו ושלטנו, יכולנו לכבוש את השני ואנחנו מאוד גאים. קבוצת צמרת צריכה לדעת גם להסתגר כשהמשחק מבקש את זה. בית"ר הגיעה לפה וניסתה לנצח עד הדקה האחרונה. סיימנו בתיקו ונמשיך הלאה מפה".


המאמן סירב להצהיר על אליפות והסביר: "וארן הרגיש את הגב רגע לפני שעלינו (ויצא מההרכב). הוא קיבל זריקה, הרגיש יותר טוב ואמר שהוא רוצה להיכנס. המאבק שלנו להישאר בצמרת, להמשיך להשתפר. מעבר לזה אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות אלא רק על משחק הגביע. אנחנו רוצים למצות 100 אחוז מהפוטנציאל, ללכת ולהתקדם".


איתי שכטר, שבישל את השער, ניתח בסיום: "רגשות מעורבים. לחזור מפיגור בטרנר זה מראה על אופי. אנחנו מרוצים מהנקודה, במשחקים כאלה אסור להיות חזירים. יכול להיות שיכולנו לנצח, אבל אני גאה בחברים. נתנו את הכל, לא הורידו את הרגל מהגז – ככה נראה מועדון גדול. בכדורגל דברים לרוב מתקזזים. יש משחקים שאתה נראה פחות טוב ואתה אוגר נקודות. אני בבית"ר כדי שהקבוצה תצליח, לפעמים אני כובש ולפעמים מבשל. הצלחת הקבוצה מעל הכל. חזרנו מפיגור במגרש הכי קשה. היה משחק טוב שלנו ברוב הדקות. שמחים מהנקודה ולא משתגעים. נמשיך בדרך שלנו ממשחק למשחק". 


 שמונה שערים ושבעה בישולים העונה בליגה. איתי שכטר (דני מרון)


חנן ממן שכבש את שערו הרביעי מאז הצטרף ניתח: "פתחנו את המחצית השנייה לא טוב ובית"ר התקיפה אותנו ולהחיצה אותנו עם כמה קרנות. בסך הכל היה משחק קצבי וטוב והתוצאה משקפת. לאור איך שהמשחק התקדם, אי אפשר להיות חזירים. הובלנו, טוני הגיע למצב של אחד על אחד, אבל התיקו טוב. אנחנו עובדים על לייצר מומנטום. הליגה קשה, מטורף מה שהולך בצמרת ויש עוד הרבה למה לצפות. אני מאוד שמח על השערים, יש מאחורי צוות שתומך בי, חברים מדהימים ואני מקווה להמשיך. כששחקנים יחזרו מפציעות, נבוא בטירוף לפלייאוף". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי