מתן אוחיון סובל מקרע, ויטור יחזור מול קריית שמונה בגביע

אורן ביטון
אורן ביטון | דני מרון

המגן/בלם עבר אולטרסאונד לאחר שנפצע מול בית"ר ויחזור בהדרגה לאימונים. בקבוצה מחכים לחזרתו של הפורטוגלי ("יוסיף עוצמה"). חזרתו של צדק עוררה התרגשות. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מתן אוחיון שנפצע במהלך המשחק אמש (ראשון) מול בית"ר ירושלים עבר בדיקת אולטרסאונד. בבדיקה התברר כי השחקן סובל מקרע באזור החיבור בין השריר הארבע ראשי לאגן בצד שמאל. אוחיון יחזור בהדרגה לאימונים בליווי הצוות הרפואי והפיסיולוגי.

בחזרה למשחק, גיא חיימוב ממשיך לשמור את הפועל באר שבע בטווח נגיעה מהפסגה, מול בית"ר הוא שוב מנע מבוכה עם כמה הצלות שמילטו את קבוצתו מהפסד ליגה ראשון בטרנר אחרי 46 משחקים.

יכולתו הגבוהה של חיימוב בולטת במיוחד לנוכח חולשת הבלמים וראויה להערכה על רקע הזמזומים בדבר צירוף שוער זר לקראת העונה הבאה. חאתם עבד אלחמיד לא הסתדר עם איתי שכטר, וחוסר התיאום בינו לבין לואי טאהא ואחר כך עם מתן אוחיון הדליק נורות אדומות בטרנר. עם חזרתו הצפויה של מיגל ויטור, כנראה כבר במשחק הגביע ביום רביעי מול קריית שמונה, יחולו שינויים בפיקוד העורף הדרומי.

בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שבדיקת הדמיה שעבר טאהא לא הדגימה חבלה או דימום בראשו. הבלם נפגע במהלך המחצית הראשונה, ובהפסקה חש ברע אבל ביקש לפתוח את המחצית השנייה, עד שאפסו כוחותיו. ביממה הקרובה תיעשה הערכת מצב בעניינו ואז יוחלט אם ישחק ביום רביעי.

ואם בעניין איבוד בלמים עסקינן: התרגשות גדולה עוררה חזרתו של שיר צדק לטרנר, לראשונה מאז התפוצצה פרשת החומר האסור שהתגלה בגופו. כפי שפורסם בספורט1, גורמים סביב הקבוצה פנו לצדק לפני מספר ימים והפצירו בו להגיע למשחק מול בית"ר. חבוש כובע קסקט ומצויד במעיל שחור התיישב באזור הטכני לצד חבריו שלא היו בסגל, ובדקה החמישית התרומם ממקום מושבו כדי לנופף לקהל, הכרת תודה על קריאות העידוד לכבודו. במחצית ירד צדק לכר הדשא וניגש לאוהדים שאכלסו את היציע הדרומי.

אורן ביטון. היו מבולבלים (דני מרון)
אורן ביטון. היו מבולבלים (דני מרון)

בסיום המשחק הודו אצל האדומים שזה היה עלול להסתיים אחרת, בעיקר בגלל נסיגה גדולה ביכולת הקבוצתית במחצית השנייה. דן איינבינדר לא הזיל דמעה על אובדן הנקודות: "מחצית ראשונה טובה שלנו והייתה הזדמנות מצוינת במחצית השנייה אילו רק היינו מנצלים את ההזדמנות להגדיל את היתרון. אחרי ההחמצה של טוני הם עשו חילוף התקפי והשתלטו על המגרש, היינו מבולבלים ויכול להיות שהיינו צריכים להיות יותר חכמים ואגרסיביים כדי למנוע את זה. ניקח את הדברים הטובים מהמחצית הראשונה, נלמד מהטעויות במחצית השנייה ונמשיך הלאה". ספיגת הכרטיס הצהוב החמישי תמנע מאיינבינדר להשתתף במשחק הליגה מול עירוני קריית שמונה ביום ראשון הבא, ארבעה ימים לאחר משחק הגביע בין השתיים.

זוהי הפעם השנייה העונה שאיינבינדר נפגש מול חבריו לשעבר, והרגשות עדיין משחקים אצלו תפקיד: "מבחינתי לשחק מול בית"ר זה מוזר ומרגש. אני מכבד אותם כמועדון וכאוהדים. עשיתי את המקסימום עבור הקבוצה, בהמשך נראה משחקים טובים יותר".

שיר צדק. חזרתו עוררה התרגשות (דני מרון)
שיר צדק. חזרתו עוררה התרגשות (דני מרון)

המאמן ברק בכר השאיר את התירוצים בריבוע הטכני, ודיבר בגילוי לב על הבעיות האובייקטיביות שמונעות מקבוצתו "להיות באר שבע של ברק בכר", כמו בשנתיים הקודמות. "למעט 3-2 שחקנים מהעונה שעברה, כולם שחקנים חדשים ואין מה לעשות, אלה העובדות", אמר בכר שכבר סופר את הדקות עד לחזרתם של צמד הגרזנים הזרים: "יחזרו ויטור ואוגו, שניהם שחקנים משמעותיים, שיוסיפו עוצמה". על החלפתו של וואקמה בשלב מוקדם יחסית של המשחק, הוסיף המאמן: "כולם רואים שטוני לא מאה אחוז, הוא בקושי מתאמן ובכל זאת רוצה לתת את המקסימום".


ומה הלאה?

"הולך להיות הפלייאוף הכי קשה שהיה בשנים האחרונות, מול חמש קבוצות חזקות מאוד. כמובן שאני רוצה לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, אבל אני לא חושב שתהיה חשיבות לסדר של המשחקים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי