דמארי יחזור להרכב בדרבי, גם קוסטדינוב צפוי לפתוח

עומר דמארי מול גילי ורמוט
עומר דמארי מול גילי ורמוט | ערן לוף

החלוץ יעלה ב-11 מול הפועל חיפה במקומו של קלאוס המאכזב, לא ברור מי יפנה את מקומו. בקבוצה מדוכאים: "חסר לנו מנהיג, יש בעיה מנטאלית"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה החלה בהכנות לדרבי הלוהט ביום חמישי בגומלין רבע גביע המדינה (2:2 במשחק הראשון) כאשר במועדון מבינים כי ישנה חשיבות רבה למשחק שיכול להציל במעט את העונה הנוכחית.

המאמן פרט רוטן בחר שלא לערוך אסיפה בשלב זה בעקבות ההפסד בשבת אלא שוחח בקצרה עם השחקנים לפני האימון. במועדון עדיין מתקשים להבין כיצד הקבוצה שיחקה מצוין בעשרים הדקות הראשונות מול נתניה ואף כבשה שער, אך לפתע הורידה הילוך ו"הפסיקה" לשחק.

בחיפה אף ציינו את המקרה האחרון מהמשחק בתוך תוספת הזמן כאשר כל השחקנים רצו לרחבת נתניה ואף אחד לא נותר כדי להרים את הכדור. "יש לנו בעיה מנטאלית ובעיקר חסר לנו מנהיג שיידע לסדר את השחקנים ברגעים הקשים", אמרו בקבוצה. "אין כוונה להאשים מישהו, כולם אשמים. היינו מצפים שיהיה מישהו שיידע לכוון את השחקנים".

מבחינה מקצועית בחיפה צפויים לערוך מספר שינויים לקראת המשחק כאשר החלוץ עומר דמארי צפוי לחזור בהרכב על חשבונו של קלאוס וגם הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב נמצא בתמונת ההרכב, אך טרם ברור מי יהיה זה שיפנה את מקומו. המגן ארנסט מאבוקה שנעדר בשבת בגלל פציעה עורך אימונים קלים.

עומר דמארי. יחליף את קלאוס (ערן לוף)
עומר דמארי. יחליף את קלאוס (ערן לוף)

מי שחסר בוודאות בתפקיד המנהיג הוא הבלם דקל קינן שעזב את הקבוצה לטובת סינסינטי מארה"ב. אתמול לא שכח הבלם לתמוך בחבריו וצייץ בחשבון הטוויטר: "אלך איתך בטוב, אלך איתך ברע, לך אני נשבע'. משפחה ירוקה, בתקופה לא פשוטה נרים ראש ולא נתייאש, כי אנחנו מכבי חיפה באש ובמים. הימים הטובים יגיעו בוודאות. אוהדים יקרים, הקבוצה זקוקה לעידוד במיוחד עכשיו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי