אלון הורחק לשלושה משחקים: לא צריך להתנצל בפני חכמון

אשר אלון
אשר אלון | הפועל רעננה, רשמי

הבעלים של רעננה שתקף את השופט במילים בוטות ואף הוביל חקירת התאחדות נגדו ל-103FM: "אומרים שחכמון חף מפשע אבל אני עוד לא קיבלתי את החומרים". על חלובה כיו"ר התאחדות: "שייך לימים האפלים, לא אתמוך בו"

(גודל טקסט)

אשר אלון, הבעלים של הפועל רעננה, עלה לשידור ב-103FM לאור עלייתה של קבוצתו לחצי גמר הגביע (ניצחון 3:5 בפנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות) אבל בחר להתמקד בפרשיית השופט אלי חכמון ובדיווח על כך ששטרן חלובה, סגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הוא המועמד של היו"ר עיני להחליף אותו.

במקביל הודיעה ההתאחדות כי אלון הורשע בהרחקה לשלושה משחקים בפועל ו-5,000 שקל בשל הביקורת הנוקבת שלו נגד השופט אלי חכמון בסוף המשחק נגד הפועל חיפה ("אני דורש חקירה נגד השופט, אתבע אותו באופן אישי) שהסתיים ב-1:1 ועל והכניסה לחדר השופטים במהלכו. המנחם מנחם קורצקי קיבל עונש של הרחקה ע"ת משחק וקנס של 1,500 שקל.



בראיון עמו אלון לא נשמע מתחרט על מעשיו, להפך. "עובדה שההתאחדות לכדורגל נענתה לפנייה שלי ושלחה את המיסרונים שקיבלתי על חכמון למשרד החקירות וויצמן יער", אמר אלון, "נאמר לי שעל סמך המידעים חכמון חף מפשע, אבל אני לא קיבלתי את ממצאי החקירה ועד שלא אקבל לא אדע". אלון אף הצדיק את הצעד שנקט: "אם מסרונים (נגד חכמון) כאלה מגיעים ביחד עם אירועים מאוד תמוהים במשחק עצמו חובה לבדוק את זה. אני לא צריך להתנצל בפני חכמון כי רק מילאתי את חובתי. בהרגשה שלי הטעויות (פסילת שער ואי שריקה לפנדל) לא היו סתם".


"בהרגשה שלי הטעויות של חכמון לא היו סתם" (אודי ציטיאט)

אלון נשאל אם הוא זוכר שחקירה כלשהי של ויצמן יער נסתיימה עם ראיות לאשמה כלפי מאן דהו והשיב: "אני באמת לא זוכר מקרה כזה, אבל אני בהחלט מאמין במשרד החקירות הזה. אני רוצה לציין עוד משהו. מאז כל הסערה לגבי משחקים רבים לפני שבועיים אנחנו עוברים שבועיים ללא טעויות שיפוט וזה ממש כיף".

בתוך כך החליט אלון לפתוח עוד חזית: "אני מחזיק מעיני שעשה עבודה טובה כיו"ר ההתאחדות ומעוניין שהוא ימשיך. אם הדיווחים שאדון חלובה ביקש ממנו להחליף אותו, אני לא אתמוך. חלובה הוא אחד העסקנים מהימים האפלים של הכדורגל הישראלי. לא אומר שהיו אז דברים פליליים אבל צורת ההתנהלות היתה מאוד אפלה ואני לא אתן שחלובה יחזור".


הקומץ של אחוזה. אלון בונה על 2,000, 2,500 צופים שיגיעו לחצי הגמר בסמי עופר (דני מרון)

על הכוח של מרכז הפועל: הנושא הזה של המרכזים עבר זמנו. יש מנהלת וישנם אנשים אחרים ואין את האיומים, וייפוי הכוח מפעם. זה לא נכון שמי שמרכז הפועל באמצעות הקבוצות הקטנות יקבע. ואם זה יקרה זה יהיה כמו לחזור 30 שנה אחורה.

ולסיום נשאל אלון כמה אוהדים ילוו את רעננה לחצי הגמר בסמי עופר: "אני מקווה שיגיעו 2,000 2,500 איש. נעזר בראש העיר נביא ילדים מבתי ספר. אחת הנקודות החלשות של רעננה הן האוהדים שלה אבל אנחנו עובדים על זה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי