2:2 נפלא בדרבי בנוער, מכבי ת"א איבדה את הפסגה

דרבי תל אביבי בליגת הנוער
דרבי תל אביבי בליגת הנוער | דני מרון

כ-500 צופים במתחם חודורוב, ביניהם בעלי הפועל תל אביב, מאמן הבוגרת קובי רפואה וגם מנכ"ל הצהובים בן מנספורד, נהנו מקרב איכותי ולוהט שהסתיים בחלוקת נקודות. גיא צרפתי וקבוצתו עשויים לרדת למקום השלישי

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגת העל נערך הבוקר, ובמוקד היה הדרבי התל-אביבי הגדול בין הפועל למכבי, שהסתיים ב-2:2 מרתק בסיומו הצהובים לא הצליחו לשוב למקום הראשון ומעדו דווקא במתחם חודורוב מול היריבה העירונית.

כ-500 צופים הגיעו להתמודדות, ביניהם גם ראשי הצוות המקצועי של הפועל תל אביב בראשות מאמן הבוגרים קובי רפואה ומנגד מנכ"ל הצהובים בן מנספורד והמנהל הטכני של המחלקות הצעירות פטריק ואן ליוון, ואלו זכו לראות שער ראשון במשחק כעבור 42 דקות, אז תומר אלטמן הניף את הרגל מכ-25 מטרים, פגש את הקורה וראה את הכדור נכנס לרשת. 

דקה אחת בלבד עברה והאדומים הצליחו לכפות שוויון עוד לפני ההפסקה. בדקה ה-43 נגח אושר דוידה לרשת של דניאל פרץ והוריד את הצדדים להפסקה ב-1:1, יש לציין שבהופעתו הראשונה בהרכב. המומנטום האדום נמשך ובדקה ה-54 הושלם המהפך, כאשר אדג'י הפורד כבש בנגיעה מקרוב אחרי רוחב נהדר של עלי אלעוברה.

גיא צרפתי ניסה להכריע את ההתמודדות כדי לשוב לפסגה, אבל ייאלץ להסתפק בנקודה אחרי שבדקה ה-62 הושג השוויון מרגלי אלמוג איילון, שכבש בבעיטה חופשית מסובבת, אבל היה זה השער האחרון במשחק.


דרבי נהדר בחודורוב הסתיים בחלוקת נקודות (דני מרון)


המהפך האדום הושלם במהרה (דני מרון)

בפסגה הליגה כעת שוב ניצבת הפועל רעננה עם 43 נקודות במאזנה, אך מכבי נתניה אם תנצח בהמשך היום את עירוני קריית שמונה תעקוף אותה ותשוב לפסגה. לקבוצה מעיר היהלומים 41 נקודות במקום השלישי, למכבי תל אביב כעת 42 נקודות והיא רחוקה נקודה מהפסגה. לעומת זאת, הפועל תל אביב במקום התשיעי עם 26 נקודות.


גם בעלי הפועל תל אביב, קובי רפואה ומנכ"ל הצהובים בן מנספורד הגיעו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי