ויטור יערוך בכורה מחודשת, זריהן עשוי להחליף את וואקמה

ניב זריהן
ניב זריהן | עדי אבישי

הפועל באר שבע תתארח בפעם השנייה תוך ארבעה ימים בצפון, המאמן שוקל לבצע מיני מהפכה ב-11, התלבטות בחוד בין שהר לפקהארט, קבהא הפצוע בספק. הניגרי אישר: "אנוח כמה משחקים"

(גודל טקסט)

מוטרדת מהנסיגה ביכולת, כפי שבאה לידי ביטוי בהדחה מהגביע באמצע השבוע, וכן גם מבעיית המדליפים, תנסה מחר הפועל באר שבע לחשב מסלול מחדש כשתתארח שוב אצל קריית שמונה והפעם במסגרת ליגת העל (ראשון, 20:00 בספורטHD2)

כאמור זהו ביקורה השני של ב"ש בקריית שמונה בתוך ארבעה ימים, אבל בבירת הנגב מאמינים שהפעם הדברים ייראו אחרת. מיני מהפכה מתוכננת בהרכב של ברק בכר כפי שזה נראה, כאשר השוער גיא חיימוב יתייצב בין הקורות ולמרכז ההגנה יחזור הבלם מיגל ויטור לאחר היעדרות ממושכת. חאתם עבד אלחמיד, שאיכזב ביום רביעי, צפוי לרדת לספסל ואילו דור אלו ינוע לאורך כנף ימין של ההגנה על חשבונו של בן ביטון המושעה.

גם תקופת ההחלמה המתארכת של מיהאי קורהוט, שנותח בברכו, תאפשר לאורן ביטון לתקן את הרושם מול האקסית. גם הוא לא היה במיטבו במשחק ההדחה מגביע המדינה. קורהוט, אגב, צפוי לחזור לעניינים במהלך הפלייאוף ובינתיים יוכל אולי להתנחם בזכייתו במקום הראשון בתחרות תחפושות שיזם ארגון האוהדים "וסרמיליה".


קורהוט. בינתיים יתנחם בתחפושת היפה ביותר (אודי ציטיאט)

חנן ממן, ג'ון אוגו או מהראן ראדי, מרואן קבהא ומאור מליקסון אמורים לאייש את הקישור הבאר שבעי, שיחסר את דן איינבינדר המוצהב. יש לציין כי קבהא סובל ממיחושים בגבו והחלטה לגביו תתקבל בסמוך למשחק. בעקבות ההחלטה לוותר על טוני וואקמה עד להחלמתו המהירה, יופנו מחר הזרקורים לעבר ניב זריהן שמועמד לעלות בהרכב. החלוץ השני ייבחר בין תומאש פקהארט לבן שהר. מיכאל אוחנה סובל מכאבים בברך ולא זומן לבית המלון. "אהיה בחוץ לכמה משחקים בגלל הפציעה ממנה אני סובל בקרסול ובה אני נאבק בשלושת החודשים האחרונים. אני מקווה להתאושש בצורה מלאה לפני תחילת הפלייאוף", כתב וואקמה ברשתות החברתיות. 

ועוד בשורות האלופה: מגבלות טכניות או אמונות תפלות, במועדון הוחלט להחליף את המלון, והשחקנים ישלימו את הכנותיהם למשחק בבית מלון שונה מזה שבו התארחו לפני ההפסד בגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי