אלאך החל בחיפושים אחרי חלוץ זר בכיר, הרוש יגיע?

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

המנהל הטכני של מכבי חיפה מעוניין להביא מחליף לקלאוס המאכזב: "נביא חלוץ שעשה עונה גדולה", גם קליימן ושוער זר על הפרק. רוטן ומאמן השוערים עודדו את גלזר, אך החליטו שלויטה יפתח בדרבי (שני, 21:00)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הבוקר (ראשון) אימון מסכם לקראת הדרבי מול הפועל והפעם במסגרת הליגה (שני, 21:00). במועדון מספרים על אווירה קשה באימונים, כאשר גם השחקנים מבינים כי למרות שחלקם נחשבים לבכירים העונה הזו היא כתם גדול עבורה קריירה של כל אחד מהם. "אנחנו רוצים להחזיר מעט מהכבוד האבוד שלנו למרות שנראה ששום דבר כבר לא ינחם בעונה הזאת", אמר אחד השחקנים.

הצוות המקצועי ערך אסיפה קצרה לשחקנים והראה להם וידאו מהשגיאות במשחק האחרון, אבל נראה כי לא צפויים שינויים בהרכב הראשון של הקבוצה פרט לשינוי בעמדת השוער. כפי שפרסמנו כבר ביום שישי לאחר ההדחה מגביע המדינה התקבלה החלטה לתת לשוער השני אוהד לויטה את ההזדמנות להוכיח את עצמו.

המאמן פרד רוטן ומאמן השוערים ארנו וואן זוואם שוחחו אתמול עם גלזר וציינו בפניו כי בשלב זה העדפה לתת הזדמנות ללויטה. השניים עודדו את השוער הצעיר וציינו כי הם מנבאים לו עתיד גדול אבל כאמור רוצים לתת הזדמנות לשוער נוסף. בכל מקרה בחיפה רוצים להתחזק בעמדת השוער לקראת העונה הבאה ובין השאר עלו שמותיהם של שוערים ישראלים בכירים כמו בוריס קליימן ואריאל הרוש כאשר גם אופציה של שוער זר עדיין על הפרק. העובדה שלהרוש אין חוזה לעונה הבאה בקפריסין יכולה להקל על חזרתו לישראל.

בנוסף המנהל הטכני מו אלאך החל לפעול גם בחיפוש אחר חלוץ זר בכיר והמטרה להביא שחקן שכבש כמות שערים נאה בעונה הנוכחית. בקבוצה ינסו להגיע לפשרה עם סטפנוס אתנסיאדיס על התרת חוזהו בסיום העונה. "אנחנו רוצים להביא חלוץ שעשה עונה גדולה או כישרון שנדע להרוויח אותו לשנים הבאות", אמרו במועדון.

אריאל הרוש. יחזור לישראל? (טוויטר)
אריאל הרוש. יחזור לישראל? (טוויטר)

הרכב משוער: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, עומרי דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי