בכר: היה לנו מזל, אבל ראיתי שיפור לעומת משחק הגביע

ברק בכר
ברק בכר | ערן לוף

מאמן הפועל באר שבע הודה לאחר ה-0:1: "קורים דברים בתוך המועדון, עברנו הרבה טלטלות השנה". המאמן המנוצח חיים סילבס: :"היינו יותר טובים מהם, עשינו הכל נכון, אבל לא שמנו את הכדור ברשת"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הפסידה בקריית שמונה באמצע השבוע שעבר והודחה ברבע גמר גביע המדינה, אבל הערב (ראשון) המזל האיר לה פנים והיא ניצחה 0:1 באותו מגרש את אותה קבוצה, ניצחון שהשיב אותה למקום הראשון בליגת העל.

השער היחיד במשחק הובקע לאחר שבעיטה של ג'ון אוגו פגעה בחלוץ תומאש פקהארט, הכדור שינה כיוון וחדר לרשת, וכך האדומים עם נקודה מעל מכבי תל אביב שהוליכה ערב המחזור. 

ברק בכר סיכם: "זה היה ניצחון קשה ומתוק. אנחנו לא מחפשים יכולת יותר מדי, אלא לחזור לבסיס ולהראות נחישות. היה לנו מזל בסוף, אבל ראיתי המון דברים טובים, בוודאי שיפור לעומת הגביע. אנחנו מנסים לתת לשחקנים את כל התנאים והחיבוק כדי שיצליחו. אנחנו עוברים הרבה טלטלות וכולם רואים את זה, אנחנו רוצים לעשות היסטוריה עם האליפות השלישית ונצטרך לעשות את זה בכוח וגם במוח".


חיימוב. חזר לשער והציל את האלופה ממעידה (ערן לוף)

ההדחה מהגביע: "נראינו באמת רע מאוד במשחק הזה ואכזבנו את האוהדים שנסעו כל כך הרבה שעות. נראינו חסרי מחויבות ורצון, לפחות את זה שיפרנו היום. יש דברים שקורים בתוך המועדון ואני מעדיף שכך זה יישאר".

החזרה למקום הראשון בליגה: "אם לא יהיו שני משחקים ראשונים בבית בתחילת הפלייאוף, אז יהיו אחר כך. תמיד כיף להיות במקום הראשון, אבל מה שחשוב זה לנצח. בשבוע הבא בטרנר נצטרך לשחק יותר טוב ואני מאמין שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה".

השוער גיא חיימוב, המצטיין בשורות האורחת, הוסיף: "כולם היו באטרף, עבדו ועשו הגנה. באנו דרוכים כי הפסדנו פה לפני כמה ימים בגביע. על ההצלות אני לא מסתכל, אלא רק על איך לתת את הכל כדי שנשמור על התוצאה וננצח ולשמחתי זה הצליח. עברנו המון השנה ואנחנו די חזקים. אנחנו הפועל באר שבע. באנו לפה ונלחמנו על כל כדור וכך נמשיך".


מליקסון. באר שבע שבה לפסגה בקושי רב (ערן לוף)


המאמן המנוצח חיים סילבס נראה מתוסכל בסיום ואמר על שלל ההחמצות: "לכו תסבירו אם הגיע לנו להפסיד או שלא? בסוף בכדורגל מה שקובע זה שהכדור ברשת. המשחק הזה הוא מראה למה שקורה לנו כל העונה. אני יכול להמציא הסברים, אבל עשינו הכל נכון. ב"ש הגיעה מוכנה ובכל זאת ייצרנו משחק שוויוני, לנו היה יתרון במצבים, אבל צריך לפעמים מזל בחיים – ולהפועל באר שבע היה מזל היום. סבלנו קצת מחוסר יכולת, לשים את הכדור ברשת עושה את ההבדל בין קבוצת צמרת לבין קבוצה שמדשדשת. הרגל המסיימת היא זו שקובעת ואנחנו לוקים בזה".


חילופי הדברים עם צוות השיפוט
: "לא הורחקתי אף פעם בחיי, אבל לפעמים יש קצת וויכוחים. לא חושב שצריך להתמקד בזה. הוכחנו עליונות על הפועל באר שבע ואני חושב שהיום הקבוצה שלי משחקת את הכדורגל שרציתי. בתקופה האחרונה אתם רואים את הקבוצה שאני מחפש לעשות. אנחנו באיחור ואולי בגלל דברים כמו שראיתם היום התרחקנו מהמטרה בליגה, אבל ננסה להשיג את המקום השביעי".


ברוסו אחרי החמצה נוספת. חסרה לקריית שמונה הרגל המסיימת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי