במכבי חיפה מגיבים ל'קופים': מבינים את התסכול ואת הכאב

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | עדי אבישי

הקופים הירוקים פתחו בחרם נגד מכבי חיפה: "איפה הכבוד שלכם? ירקתם לנו בפרצוף", במועדון השיבו: "נעשה הכל עד אשר מכבי שלנו תחזור למקום בו היא צריכה להיות". קאיו וקלאוס מחוץ לסגל בדרבי (21:00), לביא חוזר

(גודל טקסט)
לאוהדי מכבי חיפה נמאס. ארגון 'הקופים הירוקים' יצא הבוקר (שני) במתקפה חריפה על שחקני הקבוצה בעקבות התוצאות הרעות מפתיחת העונה. "הגיעו מים עד נפש! אתם מבקשים מאיתנו לתמוך בכם, להיות מאחוריכם, לעודד אותכם, ובתמורה אתם מבזים אותנו משחק אחרי משחק, מבזים את השם של מכבי חיפה ואת הסמל! לא עוד! פלייאוף תחתון, 8 נקודות מהקו אדום ויותר חשוב מהכל – לא לנצח שום דרבי ולתת להם לחגוג לנו בפרצוף?! איפה הכבוד העצמי שלכם? אנחנו מפסיקים את העידוד. נתנו לכם את כל התמיכה האפשרית וירקתם לנו בפרצוף. ולכם הנהלת המועדון והצוות המקצועי, אנחנו רואים בכם האשמים!", נכתב בעמוד האינסטגרם של הארגון.


בעקבות הדברים הוציא המועדון הודעה רשמית: "התקופה האחרונה היא מהתקופות הקשות ביותר שידענו כולנו, הקהל והמועדון. אנחנו ערים, רואים, שומעים ובעיקר מרגישים את הכאב של כל אחת ואחד מכם. מאז ההפסד בדרבי התחושה הקשה מלווה את כולנו. חלקנו (יחידים וארגונים), בחר בדרך להביע את המחאה והתסכול. אנחנו לגמרי מבינים מאיפה זה מגיע. מבינים את הכאב. מבינים את התסכול. אנחנו רואים את כל הפעולות הללו כאכפתיות ואהבה בלתי מתפשרת למועדון. רק חשוב לנו שתדעו דבר אחד – אנחנו ביחד. כולנו נמצאים יחד ברגעים הלא פשוטים האלה. נמשיך ולא נפסיק לנסות, לעשות הכל, עד אשר מכבי שלנו תחזור למקום בו היא צריכה להיות. אלך איתך בטוב, אלך איתך ברע. ועכשיו יותר מתמיד".



בצד המקצועי, במשחק הדרבי (21:00) יבוצע רק חילוף אחד בהרכב כאשר השוער אוהד לויטה יפתח לראשונה במשחק ליגה על חשבונו של עומרי גלזר שהיא אשם בשער השוויון של הפועל חיפה ביום חמישי ואף הוחלף במחצית המשחק. במועדון שוחחו עם גלזר והביעו בו תמיכה, אך בשלב זה יתנו את ההזדמנות ללויטה.


מי שיישארו מחוץ לסגל הם הקשר הברזילאי קאיו והחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. כפי שפורסם בספורט1 השניים צפויים לעזוב בקיץ ובמכבי חיפה ינסו להגיע עמם להסכם על התרת חוזיהם. מי שיחזור לסגל הוא הקשר נטע לביא שהיה פצוע בשלושת החודשים האחרונים ועכשיו יקבל הזדמנות להראות את עצמו עד לסיום העונה בפני הצוות ההולנדי.


 

הגיעו מים עד נפש! אתם מבקשים מאיתנו לתמוך בכם, להיות מאחוריכם, לעודד אותכם, ובתמורה אתם מבזים אותנו משחק אחרי משחק, מבזים את השם של מכבי חיפה ואת הסמל! לא עוד! פליאוף תחתון, 8 נקודות מהקו אדום, ויותר חשוב מהכל – לא לנצח שום דרבי ולתת להם לחגוג לנו בפרצוף?! איפה הכבוד העצמי שלכם? אנחנו מפסיקים את העידוד. נתנו לכם את כל התמיכה האפשרית וירקתם לנו בפרצוף. ולכם הנהלת המועדון והצוות המקצועי, אנחנו רואים בכם האשמים! "כי גם ככה אתם לא משחקים בשבילנו"

A post shared by NORTH_BLOCK (@greenapes_2002) on





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי