מכבי פ"ת דורשת לקנוס את ניניס, חלוץ ישראלי-ברזילאי ייבחן

אוהדי מכבי פתח תקווה תומכים בסוטיריס ניניס
אוהדי מכבי פתח תקווה תומכים בסוטיריס ניניס | עדי אבישי

הקבוצה רוצה לקנוס את היווני ב-6,000 ש"ח בגין איחורים והיעדרות מאימונים. רפאל דה סוזה בן ה-21 שנחשב לכשרון גדול יגיע למבחנים. לידור כהן בראיון ל-103FM: "אם בניון היה מגיע לפני, היינו בפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ערכה הבוקר (שני) ועדת משמעת לקשר המוקפא סוטיריס ניניס, אשר לטענת הקבוצה איחר למספר אימונים ולא הגיע לחלקם. בוועדה נכחו השחקן, נציגו המשפטי אייל אברמוב, מנהל הקבוצה עמי פאן, המנהל המקצועי עומר גולן וגם נציג הקבוצה סלע מנדל. מי שהיה על תקן המגשר הוא נציג ארגון השחקנים מטעם ההסתדרות ניר אלון.

הקבוצה דורשת להטיל על ניניס קנס של 6,000 שקלים והשמיעה בפני השחקן את דרישותיה. כעת, על המלאבסים להגיש פרוטוקול ועל עוה"ד אברמוב להגיש את טענותיו. מי שיפסוק בסוגיה יהיה אלון, לאחר שישמע את טענות שני הצדדים באופן מלא.

בנוסף, לספורט1 נודע שהחלוץ רפאל דה סוזה בן ה-21 יגיע למבחנים בימים הקרובים באמצעות סוכנו אפי סופר. מדובר בישראלי בעל אבא ברזילאי שהומלץ על ידי שחקן העבר אלן מסודי. מעולם לא שיחק במסגרת מקצוענית, אך נחשב לכישרון גדול.

סוטיריס ניניס. התנהגות בעייתית (עדי אבישי)
סוטיריס ניניס. התנהגות בעייתית (עדי אבישי) 

המלאבסים הבטיחו את המקום השביעי בסיום הסדירה, וכך נקבע שיארחו באצטדיון המושבה את מכבי חיפה, הפועל עכו, בני סכנין והפועל רעננה. "אם יוסי בניון היה מגיע למכבי פ"ת לפני, היינו מגיעים לפלייאוף העליון, כי רואים את התרומה שלו והשינוי שהוא מביא למועדון", כך סיפר אמש קשר מכבי פ"ת לידור כהן בראיון בתוכנית הספורט של FM103. "יוסי שחקן גדול. הבן אדם נתן ארבעה שערים בחמישה משחקים וזה קשה לעשות את זה ולא משנה באיזו ליגה. זה כיף גדול בכל אימון לשחק איתו. חוץ מזה שהוא כדורגלן גדול הוא גם אישיות בחדר ההלבשה וצריך לראות איך הוא מכוון את הצעירים מה לעשות. בפרטים הקטנים אתה רואה את הגדולה שלו. הוא שיחק במועדונים הכי גדולים ומספר לנו את החוויות שהוא עבר וזה כיף ללמוד. שאני משחק בהתקפה, יש עליו יותר תשומת לב והוא מפנה שטחים. לי יותר קל שהוא איתי.

המטרות למרות שהקבוצה לא תהיה בפלייאוף העליון: "לכל אחד יש את המטרות האישיות שלו והוא רוצה לשמור על מקומו בסגל. גם באימון אתה לא רוצה להפסיד, כך שבכל משחק נרצה לנצח. שבנו את הקבוצה כיוונו למעלה ושהתקדמה העונה ראינו שלא פתחנו טוב והרכבת ברחה לנו. בסופו של דבר אנחנו בפלייאוף התחתון בצדק כי היו קבוצות יותר טובות מאיתנו".

לידור כהן. מתרגש לשחק עם בניון (דני מרון)
לידור כהן. מתרגש לשחק עם בניון (דני מרון)

על שרון מימר: "אני חושב ששרון לא בנה את הקבוצה והוא עושה עבודה טובה. הפסדנו את הפלייאוף העליון במשחק נגד בני יהודה והגיע להם להיות בפלייאוף העליון. יש לנו מטרה להיות במקום השביעי ואני מקווה שנעשה את זה".

העונה הבאה: "לי יש חוזה לעוד שנתיים במכבי פ"ת וזה מה שאני יודע. אני מקווה שישמרו על הסגל הקיים, כי קשה כל עונה לבנות את הסגל מחדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי