דראפיץ': כל הקבוצות רוצות את סבע. מכבי חיפה? אם ירצו, יהיה מו"מ. טוב לי בנתניה

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

המאמן התראיין ב-103FM וסיפר: "דיא יהלום. אם הוא יצטרך להימכר, הוא יימכר. בעונה הבאה חלק מהזרים ישוחררו, העברנו שמות פוטנציאליים לבעלים". וגם: המטרות לטווח הארוך ןהמועמדות לקבוצתו של יעקב שחר ולנבחרת

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הבטיחה את המקום בפלייאוף העליון כבר בשבוע שעבר, השבוע גברה על הפועל אשקלון 0:2 והבטיחה כמעט סופית את המקום החמישי בתום הליגה הסדירה. אחד משני המאמנים, סלובודאן דראפיץ', התראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על התקופה הטובה של קבוצתו: "נותנים לנו כבוד כי יש לנו עונה טובה. אנחנו רוצים להתקרב בפלייאוף העליון להפועל חיפה ואם תהיה לנו את ההזדמנות לעבור אותם, נשמח. זו המטרה היחידה שלנו. אנחנו לא משנים את השיטה, נשחק כדורגל פתוח גם בפלייאוף העליון".

על דיא סבע: "אין ספק שקבוצה שרצה לאליפות מחזיקה את כל הסגל, אבל קבוצה שמוכרת פה ושם שחקנים יכולה לרוץ לפלייאוף עליון או להגיע לאירופה. יש לנו שחקן שהוא יהלום וכל הקבוצות בארץ או קבוצות בחו"ל רוצות אותו. אם הוא יצטרך להימכר, הוא יימכר".

מחשבות על עונה הבאה: "יש לנו שמות של מחליפים שנתנו לבעל הבית ובימים אלו אנחנו מדברים עם כל מיני אנשים, אבל עדיין לא נגמרה העונה. הרבה יותר קל לנו להכין לנו קבוצה לעונה הבאה אם 70-80% מהסגל יישאר. עשינו לעצמנו שם, כך ששחקנים כן רוצים לבוא אלינו. ניקו אולסק התקשר אליי מרמה"ש כי הוא שמע שקלטינס שיחק אצלנו. יש לנו שם טוב ושחקנים מרגישים שמעבר לקבוצה גדולה עובר דרך מכבי נתניה. יש לנו שישה זרים שחלק ישוחררו, ויש במגירה כמה זרים שאנחנו רוצים וחלקם יזכו למעקב. הגענו לפלייאוף עליון כבר ואנחנו יכולים לארגן את העונה הבאה יותר בשקט".


ערן לוי ודיא סבע. הצמד יתפרק בעונה הבאה? (דני מרון)

הפריצה של יונס מלאדה: "נטע לביא היה הקשר האחורי הכי טוב בארץ והיום הוא לא מתלבש וזה יכול לקרות גם עם דוד קלטינס ועמית זנאטי. לא כל שחקן שנותן גול ומשחק 90 דקות בליגת העל, צריך להפוך אותו לכוכב בליגת העל".

המטרות לטווח הרחוק: "יש לנו 3-4 עונות מוצלחות בתקופה האחרונה. הגענו לאיפה שהגענו ויום אחד גם אני אהיה בירידה, אלו החיים במקצוע שלנו. בינתיים אני נהנה מההצלחה והפרגון וטוב לי איפה שאני נמצא. נבחרת? הייתי עוזר מאמן במכבי חיפה והכרתי חבר טוב שהיה חזק בתקשורת. הוא אמר לי שאני אף פעם לא אוכל להיות מאמן ראשי כי אין לי את המנטליות. נלחמתי הרבה שנים וחשבתי שלא אוכל להיות מאמן ראשי אף פעם כי אין לי מנטליות וקשרים. היום ברוך השם יש לי פרנסה והכל בסדר. אם בנבחרת ירצו אז ירצו, ואם לא אז לא".


מכבי חיפה על הפרק?:
 "אני כמו שחקן. אם יענקל'ה שחר ירצה אותי, הוא ייכנס למו"מ. יש לי את העבודה שלי והפרנסה שלי וסוף סוף יצאתי ממינוס בבנק (צוחק). אם אני רוצה ללכת למכבי חיפה? אני גם רוצה להיות מאמן ברצלונה וזה לא משנה. אני מאמן מכבי נתניה ומאוד טוב לי איפה שאני נמצא. אני בסך הכל רוצה להתפרנס בכבוד".


דראפיץ' חוגג על מכבי חיפה. בקרוב תחילתו של מו"מ? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי