מאור בוזגלו: מכבי חיפה מועמדת לירידה, מתחנן שתתמכו בקבוצה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

הקשר, שרשמית לא נחשב לחלק מהמערכת, בפוסט יוצא דופן ברשתות החברתיות: "החוזה שלי כבר לא תקף, לא ביקשו ממני לכתוב את זה. אל תנטשו את השחקנים, לא עכשיו". וגם: שמו של הויבך ממכבי נתניה ברשימות של אלאך

(גודל טקסט)
מכבי חיפה מתקשה להתאושש מהתבוסה הגדולה בדרבי ביום שני האחרון (3:0), שלא רק השלים שתי עונות רצופות ללא ניצחון ליגה בדרבי וכמובן שישה משחקי דרבי רצופים ללא ניצחון כולל משחקי הגביע, אלא גם גרם לחרם אוהדים רשמי שיחל כבר במשחק הקרוב בשבת באשקלון.


הראשון שהגיב להודעת ארגון "הקופים הירוקים", שבפוסט נוקב נגד הצוות המקצועי, השחקנים ואפילו הנשיא יעקב שחר ("אם אתה לא מסוגל להרים את מכבי חיפה בחזרה, תשים את המפתחות ותפנה את המקום"), היה הקשר הפצוע מאור בוזגלו שפרסם הבוקר ברשתות החברתיות: "זה הכה בי אתמול. מכבי, המועדון הענק הזה, מועמד לירידה!




"אני מבין כל אוהד שמרוסק ולא מסוגל להכיל את מה שקורה. אני מדבר מהמקום הכי עמוק וטהור בלב", המשיך בוזגלו והודה, "החוזה שלי כבר לא תקף, אני לא שייך למכבי חיפה ואף אחד לא שלח אותי להגן על המערכת. עוברת עליי שנה לא פשוטה, אני מתמודד עם הפציעה ואין לי ספק שאצליח לחזור, אבל יחד עם זאת אני מודאג מעתיד המועדון ויותר מכל מהריחוק של הקהל. אני מבקש, אפילו מתחנן – תעמדו מאחורי הקבוצה, תנו את הגב שלכם, תטריפו את השחקנים, תעלו להם את הביטחון – אל תנטשו אותנו – לא עכשיו. מכבי זקוקה לכם יותר מתמיד".


 

הייי… זה הכה בי אתמול. מכבי, המועדון הענק הזה, מועמד לירידה ! אני מבין כל אוהד שמרוסק ולא מסוגל להכיל את מה שקורה לקבוצה שלנו. אני מדבר מהמקום הכי עמוק וטהור בלב. החוזה שלי במכבי חיפה כבר לא תקף, אני כבר לא שייך למכבי חיפה ואף אחד לא שלח אותי להגן על המערכת. עוברת עליי שנה לא פשוטה בהיבט המקצועי ואתם יודעים את הסיבות, אני מתמודד עם הפציעה ואין לי ספק שאצליח ואחזור בגדול אבל יחד עם זאת אני מאוד מודאג מעתיד המועדון, מהריחוק של הקהל,זה מטריד אותי יותר מכל !! הלב שלי ירוק היום יותר מתמיד ואני מבקש מכם, אפילו מתחנן – תעמדו מאחורי הקבוצה, תנו את הגב שלכם, תטריפו את השחקנים, תעלו להם את הביטחון – אל תנטשו אותנו – לא עכשיו. מכבי זקוקה לכם יותר מתמיד.. #צו8 #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



במכבי חיפה הכריזו כבר שהמשחק הקרוב הוא המשמעותי של המועדון בשנים האחרונות. הירוקים מבינים כי הפסד במשחק הזה יסבך משמעותית את הקבוצה ואף יכול לגרום לירידה לליגת המשנה, בעוד ניצחון יכול להחזיר את השקט ואולי לאפשר רשמית את פתיחת ההכנות לעונה הבאה.


במועדון גם חוששים מהתרחבות של מחאת האוהדים בעקבות התבוסה בדרבי. בין האוהדים קיימים מספר חילוקי דעות כיצד לנהוג בתקופה הקרובה, כאשר ישנם אוהדים שהחליטו כי אין בכוונתם להגיע יותר למשחקי הקבוצה ואף טענו כי לא ירכשו מנויים לעונה הבאה, ואילו חלק אחר מהאוהדים חושב כי צריך להגיע לאחד מאימוני הקבוצה השבוע ו'להעיר' את השחקנים.


במועדון מקווים כי מחאת האוהדים תפחת ולא תגרום ללחץ נוסף בקרב השחקנים במשחק מול אשקלון. במועדון אף שיבחו את מאור בוזגלו בעקבות הפוסט שהעלה. "בוזגלו אומנם פצוע וטרם ברור עתידו, אבל הוא ממשיך להוכיח שמדובר במנהיג אמיתי".



מנויים על כר הדשא בסמי עופר השבוע. חשש שהמחאה תחריף (ערן לוף)


מבחינה מקצועית טרם החליטו בצוות המאמנים אילו שינויים יבוצעו אם בכלל לקראת המשחק באשקלון. לא מן הנמנע כי המגן יונתן לוי יפתח בהרכב על חשבונו של עומרי בן הרוש, שאף הוחלף במחצית במשחק ביום שני. גם טרם ברור אם השוער עומרי גלזר יחזור להרכב, למרות שנראה כי במועדון יעדיפו לתת את המושכות לאוהד לויטה שעל אף הטעות הקשה הוכיח בתקופה האחרונה כי מגיעה לו ההזדמנות בהרכב.


כמובן שבמועדון חושבים על העונה הבאה ואחד השמות שנמצא ברשימות של המנהל הטכני מו אלאך הוא שמו של הבלם הגרמני של מכבי נתניה, טים הויבך. לנתניה אומנם יש אופציה לממש על הויבך בחודש הקרוב, אבל זה טרם קרה ולא מן הנמנע כי חיפה תיכנס למרוץ אחר השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי