קלינגר: אין שום סיבה שלא נתפתח כמו הפועל באר שבע

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה מאמין שאפשר לשחזר את ההצלחה גם בעונות הבאות. מיטרבסקי ואיבנצ'יץ' צפויים להמשיך בהפועל חיפה גם בעונה הבאה, בן בסט וגנסארי צפויים להיות בסגל מול מ.ס אשדוד בשבת (18:15, ספורט4)

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מ.ס אשדוד (18:15, ספורט4). במועדון רוצים לסיים את העונה הסדירה בהפרש נמוך ככל שניתן משלושת המקומות הראשונים ולשם כך אסור למעוד בבית מול אשדוד.

הקבוצה תחסר בשבת את דור מלול המוצהב, אך מאידך צפויה לקבל בחזרה את הקשר ראדו גנסארי ואת החלוץ עדן בן בסט. השניים ערכו אתמול אימון מלא ונראה כי ייקחו חלק במשחק. מי שעדיין ימשיך להיעדר הוא הקשר רסמוס סיוסטדט שסובל מכאבי גב והצטווה לנוח גם בשבוע הקרוב. מי שצפוי להחליף את מלול בעמדת המגן הימני הוא שמואל שיימן ואילו חיים מגרלשווילי יפתח בצד שמאל. השינוי בעמדתו של שיימן מגיעה גם בשל העובדה כי המחליף הראשון של מלול, לירן סרדל, פצוע כבר במשך שלושה שבועות ורק בעוד כשבועיים יחזור לאימונים.

בינתיים בקבוצה גם חושבים לעונה הבאה ומעבר לשחקנים עמם מקיימים שיחות כמו החלוץ אלון תורג'מן, הבלם ניסו קפילוטו והמגן דור מלול, בחיפה כבר חושבים על מימוש האופציה של שני הזרים שהגיעו בחודש ינואר – ריסטו מיטרבסקי (הפך לשחקן הרכב) ויוסיפ איבנצ'יץ'. במועדון מביעים שביעות רצון מהשניים ונראה כי הם צפויים להמשיך, אך ההחלטה הסופית תתקבל לקראת סיום העונה.

יוסיפ איבנצ'יץ'. צפוי להמשיך (מאור אלקסלסי)
יוסיפ איבנצ'יץ'. צפוי להמשיך (מאור אלקסלסי) 

המאמן ניר קלינגר אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו אחרי פיק מסוים שיש לו היבט מנטאלי ומקצועי ומרוצים ממה שעשינו בשבועיים האחרונים. נצטרך להיערך קצת אחרת למשחק בגלל החיסורים של מלול וסיוסטדט. נצטרך להמשיך במשחק שלנו. יהיה קרב קשה וטקטי מול קבוצת תחתית. כל השחקנים שיקבלו הזדמנות, יצטרכו לתת 200 אחוז. אנחנו מאמינים בדרך שלנו ורוצים להמשיך לשחק כדורגל התקפי כדי לנצח בכל משחק".

הדרבי: "אני פחות מצהיר, אלא מתמקד בביצוע. יואב הוא הבעלים והוא יכול להצהיר. אנחנו קבוצה חזקה מנטאלית שיודעת להגיב. גם אחרי הסטירה מול מכבי תל אביב הגבנו בהתאם".

הזרים הטובים: "הסוד בזרים זה לעקוב ולא לשלוף. הרעיון הוא לא להחתים שני זרים בשבוע האחרון של מועד ההעברות ולא לעקוב אחריהם. עם מיטרבסקי ואיבנצ'יץ' היינו בקשר במהלך חודש אוקטובר. צריך לבדוק מה סוג השחקן ומה סוג הבן אדם, וזה מה שעשינו".

ניר קלינגר. אפשר להתפתח כמו באר שבע (ערן לוף)
ניר קלינגר. אפשר להתפתח כמו באר שבע (ערן לוף)

חצי גמר גביע המדינה: "חובה עלינו להגיע מוכנים לחצי הגמר, אבל הראש קודם כל באשדוד. אני חייב לפרגן לשחקנים שגם ההתנהלות שלהם מחוץ למגרש היא כמו שצריך".

מועמדותו לנבחרת: "צריך פחות להתעסק גם בעתיד שלי ובעתיד השחקנים, אלא להיות מרוכזים במה שנשאר לעשות העונה".

שחזור ההצלחה גם בעונות הבאות: "גם באר שבע עונה אחת נשארה בליגה ועונה לאחר מכן הייתה בצמרת. אנחנו נבנים גם בהכנסות, גם בקהל ואין סיבה שהפועל חיפה לא תתפתח באותו סגנון. יש לנו קהל שנבנה מחדש".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי