קורצקי: לא במקרה בית"ר מועמדת לאליפות

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | יוני אריאלי

מאמן הפועל רעננה דיבר לקראת המשחק מול הקבוצה מהבירה ביום ראשון (20:00, ספורט1): "מצפים להמשיך את המומנטום". דסה: "הצלחתי להשתלב ברעננה בצורה מצוינת". שלומי ארבייטמן יחזור לסגל

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח ביום ראשון באצטדיון בנתניה את בית"ר ירושלים (20:15, שידור ישיר בספורט1), למשחק האחרון של העונה הסדירה שיקבע את מיקום שתי הקבוצות, כל אחת בפלייאוף שלה. הקבוצה של מנחם קורצקי נמצאת ערב המחזור במקום ה-11, שמונה נקודות מעל הקו האדום. כרגע רעננה בשוויון נקודות עם מכבי חיפה, אך בשל הפרש שערים תזדקק להשיג יותר נקודות ממנה במחזור הסיום כדי להיות מדורגת מעליה ולקבל לוח משחקים נוח יותר.

קורצקי אמר הבוקר (שישי) לקראת המשחק: "ההפסד מול מכבי פתח תקווה היה מאוד מאכזב כי הצגנו יכולת טובה והמשכנו את המומנטום שלנו מבחינת כדורגל, אבל לצערי בסופו של דבר הפסדנו. אנחנו לוקחים את הדברים היותר טובים מהמשחק, מתקנים את מה שנפלנו בהם וממשיכים הלאה".

על היריבה: "אנחנו מתכוננים היטב למשחק מול בית"ר ירושלים שהוכיחה את עצמה שהיא לא במקרה מועמדת לתואר האליפות. ברור שמחכה לנו אולי המשחק הכי קשה העונה, אבל כולנו מצפים מעצמנו להמשיך את היכולת הטובה, לשחק כמו ששיחקנו בשבועות האחרונים ולעשות הכול כדי להשאיר את הנקודות בבית."

גם אור דסה נשמע אופטימי: "למרות ההפסד מול מכבי פתח תקווה, האווירה בקבוצה טובה – וכולנו מגובשים ביחד, העובדה שהפסדנו במשחק בשבת לא אומרת שלא שיחקנו טוב. המאמן מנחם קורצקי מכין אותנו כמו שצריך למשחק מול בית"ר ירושלים, אנחנו מתכוננים לנקודות הטובות והפחות טובות שלהם".

דסה.
דסה. "קורצקי מכין אותנו כמו שצריך" (אודי צטיאט)

"ברור שמדובר במשחק עם יותר קהל ומשחק שיותר מדברים עליו", הוסיף דסה, "אבל עבורנו זה משחק רגיל לכל דבר, באופן אישי אני מרגיש שאני כבר חלק מהקבוצה והצלחתי להשתלב בצורה מצוינת ברעננה".

החלוץ שלומי ארבייטמן, שחתם בקבוצה בחלון ההעברות בינואר, החלים מפציעה לאחר שלושה שבועות, יהיה כשיר וצפוי להיות בסגל נגד בית"ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי