הגישושים מול נציגי שכטר הוקפאו, ב"ש עוקבת אחרי מוגרבי

חנן ממן
חנן ממן | מאיר אבן חיים

האלופה החליטה שלא לקיים שיחות עם חלוץ בית"ר ירושלים, אלא אם יודיע על סיום דרכו בבירה. לעומת זאת, ימתינו להתפתחויות בכל הנוגע לחלוץ בני סכנין שמעוניין לעבור לבלגיה. לקראת שבת: ממן יעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע החליטה להוריד פרופיל בנושא צירוף שחקנים חדשים לקראת העונה הבאה כדי להתרכז במטרתה העיקרית – הנפה שלישית ברציפות של צלחת האליפות.

מכל השמות שעלו על הכוונת של האדומים, שמואל שיימן הוא השחקן היחידי שסגור ורק הפתעה בלתי צפויה תמנע את נחיתתו של מגן הפועל חיפה בקיץ הקרוב בטרנר. הגישושים עם נציגיו של איתי שכטר הוקפאו וחידושם מותנה בכך שבית"ר ירושלים לא תחתים אותו לעונה נוספת. באר שבע התעניינה בפיראס מוגרבי, ותמתין להתפתחויות בעניינו בהתחשב באפשרות שינסה את מזלו בליגה הבלגית.

חברו של מוגרבי לקבוצה, עמראן אל-קרינאווי, יסיים בחודש מאי עונת השאלה שנייה ברציפות מחוץ לטרנר ויחזור אוטומטית לקבוצת האם שלו. עם זאת האפשרות שהכישרון הצעיר, בוגר מחלקת הנוער בבירת הנגב, יהיה חלק מן הרוטציה של ברק בכר תלויה במספר משתנים, ביניהם כושרו של השחקן והתאמתו לתוכניות המקצועיות לעונה הבאה. בפתיחת העונה הנוכחית כשאל-קרינאווי הציג יכולת גבוהה בהפועל עכו הועברו אליו מסרים מעודדים מאלונה ברקת, שתורגמו בהמשך להחתמתו על חוזה לחמש שנים.


מוגרבי. בבירת הנגב ימתינו להתפתחויות בעניינו (ערן לוף)

באר שבע תמשיך לסבול גם מחר מחיסורים רבים. מהסגל מול סכנין (שבת, 20:30 בספורטHD4) ייעדרו בגלל פציעות מיחאי קורהוט, מיכאל אוחנה, מוחמד גאדיר, מתן אוחיון וטוני וואקמה. חנן ממן (רגישות במשפעה) ערך הבוקר אימון קל ויעבור מבחן כשירות סמוך לפתיחת המשחק. לואי טאהא יחמיץ את ההתמודדות בגלל צבירת צהובים, ואת מקומו ימלא כנראה חאתם עבד אלחמיד. בן ביטון, שסיים עונש השעיה יתמודד עם דור אלו על חולצת ההרכב בעמדת המגן הימני. דן איינבינדר צפוי לשוב להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי