צפו בתקציר: נתניה ניצחה את בני יהודה והתבססה במקום ה-5

ערן לוי ושחקני מכבי נתניה חוגגים
ערן לוי ושחקני מכבי נתניה חוגגים | עדי אבישי

הקבוצה מעיר היהלומים פתחה פער של 5 נקודות לקראת הפלייאוף עם 0:1 על בני יהודה, שתישאר עם המחמאות על עונה מצוינת. רמזי ספורי, שפתח במקום מלדה, כבש שער בכורה במדי הקבוצה (17)

(גודל טקסט)

בני יהודה קיוותה לעקוף הערב (שבת) את מכבי נתניה במחזור האחרון של העונה הסדירה ולהתמקם במקום החמישי בתחילת הפלייאוף, אבל נתקלה בהגנת ברזל, בלא מעט מזל רע וביום מצוין של דני עמוס. הקבוצה של דראפיץ' וברדה לא התביישה לנצל את ההזדמנות ולבסס את מעמדה במקום החמישי, עם פער של חמש נקודות מיריבתה וכבר ניצחון שלישי ברציפות. עם משחק חוץ במחזור האחרון נגד הקבוצה שתסיים ראשונה, לנתניה יכול להיות תפקיד מכריע בזהות האלופה.

הזהובים, שאירחו את המשחק במושבה, דווקא פתחו טוב ולא הפסיקו לתקוף. מתן חוזז, יונתן כהן ונריוס ואלסקיס הובילו התקפה אחרי התקפה אבל הכדור תמיד איכשהו הגיע לידיים של דני עמוס, או שעבר רק קרוב לשער. האורחים אמרו תודה ויצאו למתפרצת בדקה ה-17, כשערן לוי מצא בכדור נפלא את דיא סבע. מלך השערים החליט לפרגן לרמזי ספורי והחלוץ, שפתח במקום יונס מלדה ששיחק השבת בנוער, כבש את שערו הראשון במדי נתניה.

שאר המשחק היה רגוע יחסית לפתיחה הסוערת, ומלבד כמה נסיונות אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לייצר מצב אמיתי. גם תוספת זמן ארוכה לא עזרה לקבוצה של אבוקסיס להבקיע, ו-0:1 היתה התוצאה גם בסיום המשחק. הפנים לפלייאוף העליון – בני יהודה מהמקום השישי, מכבי נתניה יכולה להיות מרוצה מעצמה בחמישי.

דיא סבע. עלה לחגוג עם האוהדים (עדי אבישי)
דיא סבע. עלה לחגוג עם האוהדים (עדי אבישי)

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, עאיד חבשי, בן תורג'מן (אלמוג בוזגלו, 88), סתיו פיניש (אליאל פרץ, 62), יובל אשכנזי (רועי גורדנה, 72), יונתן כהן, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', דין מימוני, חגי גולדנברג, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם (דן גלזר, 24), ערן לוי, דיא סבע (ג'ייק רוזנסקי, 82), רמזי ספורי (דידייה קוגבנייה, 66).

מהלך המשחק
דקה 1: השופט אלי חכמון הוציא את המשחק לדרך לעיני 3,400 צופים.

דקה 7: בני יהודה פתחה טוב יותר והגיעה לכמה הזדמנויות בדקות הראשונות, הקרובה ביותר היתה בהתקפה מצד ימין כשיונתן כהן הכניס כדור נפלא למתן חוזז, שמסר כדור רוחב אבל ואלסקיס שהגיע אליו בעט מחוץ לשער.

דקה 17, מכבי נתניה עולה ל-0:1: בניגוד גמור למהלך המשחק, מתפרצת של נתניה הסתיימה כשרמזי ספורי קיבל כדור נפלא מדיא סבע וכבש את שער הבכורה שלו בנתניה.

רמזי ספורי. שער בכורה במדי נתניה (עדי אבישי)
רמזי ספורי. שער בכורה במדי נתניה (עדי אבישי)

דקה 22: בני יהודה כמעט ענתה עם כדור ארוך למתן חוזז שמצא את עצמו לבד מול דני עמוס, אך השוער יצא אליו היטב והבעיטה שלו היתה לא מדויקת.

דקה 24: אביב אברהם מתח את השריר וסימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך. דן גלזר עלה במקומו.

דקה 30: עוד מתפרצת של מכבי נתניה, הפעם זה היה ספורי שמסר כדור ארוך לסבע אך מלך שערי הליגה היה בזווית קשה ולא הצליח לכבוש.

צ'יבוטה מול ורגוץ' ומימוני. המשחק נרגע במחצית השנייה (עדי אבישי)
צ'יבוטה מול ורגוץ' ומימוני. המשחק נרגע במחצית השנייה (עדי אבישי)

דקה 70: סבע פרץ מצוין מצד ימין וחדר לתוך הרחבה, אך החליק לפני שהספיק לשחרר בעיטה.

דקה 76: התקפה נהדרת של בני יהודה הסתיימה כשצ'יבוטה בעט כדור חזק שדני עמוס הדף, ולאסקיס בעט את הריבאונד פנימה אבל הקוון הרים את הדגל לנבדל צודק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי