צפו בתקציר: 0:1 דרמטי להפועל חיפה על מ.ס אשדוד

הפועל חיפה חגיגה
הפועל חיפה חגיגה | ערן לוף

בשל מחאת הקוונים התעכב המשחק ברבע שעה, הקבוצה של קלינגר חיכתה 93 דקות עד שיעקובוביץ' נגח שער עצמי וסידר לאדומים מהכרמל שלוש נקודות חשובות במאבקי הצמרת

(גודל טקסט)
תקראו לזה מזל של אלופים, תקראו לזה אופי, תקראו לזה 'פוקס', אבל הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) ניצחון דרמטי במיוחד כשגברה 0:1 על מ.ס אשדוד מהתחתית וגם זה הגיע אחרי שער עצמי של יובל יעקובוביץ' בדקה ה-93 במחזור האחרון של העונה הסדירה בליגת העל. 


עד השער בתוספת הזמן, הרגע הכי מעניין במשחק היה דווקא לפני שריקת הפתיחה. בשל מחאת הקוונים, קיבלו סהר ארבלי ושמעון דביר, הוראה מההסתדרות לעלות לדשא רק בשש וחצי, כלומר רבע שעה אחרי שעת המשחק המקורית. אחרי דין ודברים בין איגוד השופטים וההתאחדות הוחלט לדחות את המשחק ברבע שעה ולא לפתוח אותו ללא עוזרי השופט. 

 


מההתאחדות לכדורגל נמסר: "מבחינתנו מדובר בחלק ממופע הסחטנות של הקוונים, שמבקשים דרישות לא הגיוניות ותוספות שכר של מאות אחוזים, דרישות שיובילו בוודאות לקריסה של ההתאחדות לכדורגל. אנחנו נערכים לכל תרחיש, בעיקר בהיבט המשפטי ואם הם חושבים שהסחטנות הזאת תצליח להם, הם יגלו מהר מאוד שלא. הם מסרבים להגיע למשא ומתן ועם אנשים כאלה קשה מאוד לדבר. חבל שהאוהדים והקבוצות הם אלה שמשלמים את המחיר".



ניר קלינגר מאושר. במקום נקודה הוא לקח שלוש (ערן לוף)


למעט עשר הדקות הראשונות בהן הייתה הפועל חיפה טובה יותר, שאר 80 הדקות היו בינוניות למדי. האורחים מהדרום הסתגרו נכון ולא איפשרו לשחקניו של ניר קלינגר להתקרב לג'ראפי. 


כשהיה נראה שהמשחק יסתיים ללא שערים, הגיעה הדקה ה-93. שמואל שיימן, שפתח את המשחק כמגן ימני עבר לאגף השמאלי הכל כך מוכר לו. הוא הרים כדור לתוך הרחבה במטרה למצוא את הראש של עדן בן בסט, אבל יובל יעקובוביץ' הקדים את החלוץ החיפאי ועשה את העבודה במקומו כשנגח לשערו הוא ובמקום נקודה יקרה במאבקי התחתית חזרו הבחורים של תורג'מן עם מחמאות, אבל עם עוד הרבה עבודה בפלייאוף התחתון.



ארז פפיר עם הקוונים סהר ארבלי ודביר שמעון לפני המשחק עם השלטים של יום המעשים הטובים (ערן לוף)


מחצית ראשונה
ארז פפיר הוציא את המשחק לדרך אחרי דרמה גדולה בעניין מחאת הקוונים בסיומה הוחלט לפתוח את המשחק באיחור של רבע שעה.


דקה 23: טום בן זקן קיבל כדור על קו מרכז המגרש וזיהה את שטקוס מעט מחוץ לשערו. קפטן אשדוד בעט כדור חזק, השוער המקומי הספיק לחזור ולהדוף בקצות האצבעות לקרן שלא נוצלה.


עד סיום המחצית הראשונה לא הגיעו שתי הקבוצות למצבי הבקעה והשחקנים ירדו לחדרי ההלבשה עם תקווה ל-45 דקות טובות יותר. 



ריסטו מיטרבסקי מנסה לשמור על הכדור מול אור אינברום מאשדוד (ערן לוף)


מחצית שנייה
עם פתיחת המחצית השניה העלה קלינגר את מקסים פלקוצ'נקו במקומו של גילי ורמוט שנפצע.



ג'ראפי מגיע לכדור לפני פלקוצ'נקו שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה (ערן לוף)


דקה 81: בעיטה ראשונה למסגרת במחצית השנייה. מקסים פלקוצ'נקו ניסה כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, ג'ראפי מתח את אבריו לראשונה במשחק והדף לקרן שלא נוצלה.


דקה 92: הפועל חיפה עלתה ל-0:1: שמואל שיימן הרים כדור טוב לתוך הרחבה אולי בהזדמנות האחרונה של קבוצתו. הוא חיפש את הראש של עדן בן בסט, אבל מצא את הראש של יובל יעקובוביץ' שבמקום להרחיק נגח לשערו הוא, הכניע את ג'ראפי וקבע את תוצאת המשחק.



שחקני הפועל חיפה חוגגים שער ניצחון דרמטי מול אשדוד (ערן לוף)


הרכבים

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, שמואל שיימן, גל אראל, ניסו קפילוטו, חיים מגרלשווילי (עידן גולן 86), ריסטו מיטרבסקי, רוסלן ברסקי, ראדו גינסארי, גילי ורמוט (מקסים פלקוצ'נקו 46), יוסיפ איבנצ'יץ' ואלון תורג'מן (עדן בן בסט 64).
 

מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, איגור פליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון (תום מונד 92), יובל יעקובוביץ', דן ביטון, בנצי מושל, אור אינברום (בלסינג אלקה 65) ומאוריסיו קרודיירו (דור ג'אן 81)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי