צפו בתקציר: הפועל ב"ש ניצחה 0:2 את סכנין, ויטור נפצע ומירר בבכי

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

הבלם הפורטוגלי נפגע שוב בברכו וחשש שסיים את העונה. האלופה תגיע לפלייאוף העליון מהפסגה בפעם השלישית ברציפות. קבהא המחליף (13) ופקהארט (59) כבשו. מרשיץ' הורחק בשני צהובים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הוכיחה הערב (שבת), ולא שמישהו עוד זקוק להוכחה, למה היא אלופת המדינה בשנתיים האחרונות עם 0:2 מרשים על בני סכנין שקבע שהיא תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ותשאיר למכבי תל אביב ובית"ר ירושלים לרדוף אחריה. כשברקע הדאגות למצבו של מיגל ויטור, שנפצע ממש בתחילת המשחק והותיר את באר שבע בהלם, הפנים כעת לפלייאוף העליון ולאליפות שלישית ברציפות.

ויטור, שחזר מפציעה רק בשבוע שעבר, דרך לא טוב על אותה הרגל כבר בדקה השישית וירד לספסל כשהוא ממרר בבכי לקול מחיאות הכפיים המרגשות של האוהדים. אבל מעז יצא מתוק, ומרואן קבהא שנכנס במקומו היה זה שהעלה את באר שבע ליתרון. זה קרה בדקה ה-13 כשכדור קרן של אורן ביטון מצא את הקשר שדחק פנימה בקלות. המארחת תקפה לאורך כל המחצית הראשונה והגיעה לכמה הזדמנויות ממש קרובות, אבל רק בשנייה הצליחה להכפיל: בדקה ה-59, כדור חופשי של מליקסון הגיע לתוך הרחבה ופגע ביד של אברהם פאס, הגנת סכנין ציפתה לשריקה וקפאה אבל כשזו לא הגיעה תומאש פקהארט ניצל את ההזדמנות ובעט פנימה.

סכנין, שנותרה בעשרה שחקנים בחלקו האחרון של המשחק, קיוותה להמשיך את המומנטום הנהדר אבל גילתה שלא קל לצאת עם נקודות מטרנר. לטל בנין יש עוד עבודה לעשות עם הקבוצה שלו, אם כי מחזורי סיום העונה בפלייאוף התחתון אמורים להיות קלים לקבוצה מהמגזר.

הרכבים
הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור (מרואן קבהא, 6), חאתם עאבד אלחמיד, אורן ביטון, דן איינבינדר, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, ניב זריהן (גיא מלמד, 71), תומאש פקהארט, בן שהר (מהראן ראדי, 46).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, וונדרסון, מרון גנטוס, אברהם פאס, עוביידה חטאב, אנטוניו מרשיץ', עטאא ג'אבר (עידן שמש, 82), עמראן אלקרינאווי, יובל אבידור, שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה (איהאב גנאים, 76).

אוהד שרוף ביציע. יראה את הקבוצה שלו נשארת במקום הראשון? (דני מרון)
אוהד שרוף ביציע. יראה את הקבוצה שלו נשארת במקום הראשון? (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 1: השופט אוראל גרינפלד הוציא את המשחק לדרך.

דקה 6: מיגל ויטור נפצע וירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי לקול מחיאות הכפיים של האוהדים. מרואן קבהא נכנס במקומו. ויטור חזר רק בשבוע שעבר והפציעה היא באותה ברך. עדיין לא ברור מתי יוכל לחזור לשחק.

ויטור יורד מהמגרש בבכי. האבחנה הראשונית: קרע באותה רצועה (דני מרון)
ויטור יורד מהמגרש בבכי. האבחנה הראשונית: פציעה באותה רצועה (דני מרון)

דקה 10: ניב זריהן בעט חזק, קנדיל עצר.

דקה 13, הפועל באר שבע עולה ל-0:1: כדור קרן מצד ימין של אורן ביטון מצא את מרואן קבהא, המחליף דחק פנימה את שער הבכורה שלו בקבוצה.

קבהא. שער ראשון בקבוצה רק שבע דקות לאחר שנכנס (דני מרון)
קבהא. שער ראשון בקבוצה רק שבע דקות לאחר שנכנס (דני מרון)

דקה 18: שליטה מוחלטת של המארחת. זריהן הגביה כדור לתוך הרחבה, בן שהר נגח אותו סנטימטרים מהשער.

דקה 41: עוד הזדמנות לבאר שבע, ניב זריהן בעט חזק ישר לידיים של קנדיל.

דקה 45: הזדמנות ראשונה לסכנין כשהפקרות ברחבה גרמה לכדור להגיע לאבידור, שהיה חופשי אך בעט מעל לשער.

דקה 49: כדור קרן של באר שבע הגיע לראש של תומאש פקהארט, אבל הנגיחה שוב חלפה רק קרוב לשער.

פקהארט. מגיע להזדמנויות אבל לא מצליח לנצל אותן (דני מרון)פקהארט. כבש אחרי לא מעט הזדמנויות (דני מרון)

דקה 59, 0:2 לבאר שבע: מליקסון הרים בעיטה חופשית לתוך הרחבה, אברהם פאס נגע ביד אבל השריקה לא הגיעה, פקהארט ניצל את הקפיאה של הגנת סכנין ובעט פנימה.

דקה 63: אנטוניו מרשיץ', שכבר קיבל צהוב מוקדם יותר, נכנס בצורה מכוערת באיינבינדר. גרינפלד נתן למשחק להמשיך ולאחר שהכדור הוצא החוצה הוציא צהוב שני לקשר והותיר את סכנין בעשרה שחקנים.

פקהארט חוגג, קנדיל מאוכזב (דני מרון)פקהארט חוגג, קנדיל מאוכזב (דני מרון)

דקה 80: מליקסון הכניס כדור לביטון שמסר בעקב נפלא למלמד, אך הבעיטה של המחליף עברה קרוב לשער ויצאה החוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי