דראפיץ': לפעמים זה טוב להיראות ככה לפני הפלייאוף העליון

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | עדי אבישי

מאמן נתניה על ה-0:1 על בני יהודה: "הקבוצה שלנו כישרונית ואנחנו צריכים להיראות יותר טוב", ערן לוי: "אשמח לשחק מול ארגנטינה". אבוקסיס: "חכמון שופט טוב, אבל הוא נתן פרס לשחקנים שמבזבזים זמן". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 0:1 את בני יהודה, הגדילה ממנה את הפער לחמש נקודות והתבססה במקום החמישי לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום המשחק: "היה יותר גרוע במחצית השנייה. לפעמים צריך לדעת לנצח משחקים כאלה. הרבה שחקנים לא הופיעו למשחק ולא היו בכושר טוב. אני שמח מהתוצאה, אבל לא מאושר ממה שהצגנו. השלישייה הקדמית והקישור לא החזיקו בכדור כמו שצריך. לא היינו מספיק אגרסיביים. אני צריך להסתכל בווידאו ולראות מה לא עבד. זו עונה ארוכה, וקיבלנו מחמאות על הכדורגל שהצגנו".

הפלייאוף העליון: "לפעמים זה טוב לשחק ככה לפני הפלייאוף. השגנו שלוש נקודות מאוד חשובות, צריך להסתכל גם על התוצאות האחרות. הקבוצה שלנו מאוד כישרונית ואין ספק שאנחנו צריכים לשחק יותר טוב".

על ההפסד של מכבי רחובות ובנו דולב בליגה הלאומית בכדורסל: "אני אוהד שרוף של הבן שלי ואני מקווה שילך לו ולמכבי רחובות בהמשך".

שחקני מכבי נתניה חוגגים (עדי אבישי)
שחקני מכבי נתניה חוגגים (עדי אבישי)

ערן לוי: "כיף לראות את דני עמוס, הוא בנאדם שעובד קשה. אנחנו מקבלים כל פעם בונוס משחקן אחר. אנחנו שמחים מהמקום החמישי ועכשיו אנחנו צריכים ליהנות ממה שיהיה לנו בפלייאוף. כיף לשמוע פרגונים. נשחק בפלייאוף העליון את הכדורגל שלנו, אני יודע שמפחדים מאיתנו וכולם ייזהרו".


המשחק מול ארגנטינה ומסי
: "יש מאמן לנבחרת. אם אקבל זימון אני יותר מאשמח, אבל גם אם לא אני האוהד מספר 1 של הנבחרת".

דני עמוס: "לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל ניצחנו פעם ראשונה משחק שלישי ברצף. עשינו את שלנו ועכשיו אפשר ללכת הביתה ולחגוג. אני לא יודע אם היכולת הטובה שלי קשורה לזה שקיצצתי את הזקן".

יוסי אבוקסיס. מתלונן על בזבוזי הזמן (עדי אבישי)
יוסי אבוקסיס. מתלונן על בזבוזי הזמן (עדי אבישי)

מהעבר השני הגיב יוסי אבוקסיס: "לא מעודד אותי שהיינו טובים. כדורגל זה משחק של גולים, גם אם אתה טוב ואתה מחמיץ זה לא משנה. הפסדנו את המשחק שלנו במו רגלינו, בגלל ההחמצות. לא הלך לנו כלום מול השער. אין לי טענות לשחקנים, הם נתנו את הנשמה עד השנייה האחרונה. הייתה לנו שליטה אבסולוטית כל המשחק. אפשר לדבר מפה עד מחר".

המטרות: "המקום הרביעי הולך ומתרחק. אם נמשיך להחמיץ גם המקום החמישי יתרחק. אין לי פתרון ונוסחה להחמצות. נמשיך לעבוד על זה באימונים. שיחקנו טוב מול קבוצה טובה, אבל כדורגל זה משחק של ניצול ומצבים. זה לא עוזר שנגיד שהיינו יותר טובים.


תלונות לשיפוט
: "אני לא רוצה להאשים את השופט, אבל השחקנים שלהם כל הזמן נפלו על המגרש והעבירו זמן. הוא אמר לי כל המשחק שיהיה בסדר ובסוף הוסיף רק חמש דקות. הוא שופט טוב, אבל זה פרס לשחקנים שמעבירים זמן".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי