"לא יכול להיות שמה שתרגלנו כל השבוע ישתנה בבית המלון"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | לירון מולדובן

הנהלת מכבי חיפה אומנם מגבה את רוטן, אך השחקנים לא אהבו את השינויים של הרגע האחרון מול אשקלון: "דווקא במשחק הכי קריטי מבצעים 3 שינויים". אוהדים ניסו להתעמת עם השחקנים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה לאחר התיקו המאופס אמש (שבת) מול הפועל אשקלון. הקבוצה אומנם המשיכה להציג יכולת חלשה ברוב דקות המשחק, אבל מצד שני היה חשש להפסד נוסף של לאור האווירה הקשה בעקבות התבוסה בדרבי, מה שהשפיע ישירות על אימוני הקבוצה במהלך השבוע. הירוקים חששו כי הפסד נוסף יגרום ללחץ גדול יותר, אך כעת הפער מהקו האדום נותר על שמונה נקודות.

במועדון הביעו גיבוי מלא בסיום לצוות האימון בראשותו של פרד רוטן. גורם במועדון סיפר כי לא הייתה כל כוונה לפטר את ההולנדי גם במקרה של הפסד ואמר: "אין שום כוונה להחליף את רוטן. נכון שהתוצאות וגם הדרך מתחת לכל ביקורת, אבל צריך להבין שהמאמן נמצא כאן רק חודשיים ולא התאפשר לו לבצע שינויים פרסונליים, כך שלא יהיה הוגן להאשים אותו במצב הקבוצה". בנוסף ציינו במועדון כי ישנם מקורבים שמנסים לגרום לזעזוע, אך ההחלטה הסופית תהיה של הבעלים יעקב שחר והמנהל הטכני מו אלאך, שכלל לא מדברים על הנושא בשלב זה.

אגב שחר, הנשיא בחר לתת שקט למערכת לקראת המשחק מול אשקלון ולא שוחח עם הצוות המקצועי בעקבות התבוסה בדרבי, אך לא מן הנמנע כי שיחה כזאת תיערך בקרוב והבעלים ידרוש הסברים כיצד הצוות מתכנן להוביל לשיפור משמעותי ביכולת הקבוצה.


רוטן. ההנהלה תומכת, השחקנים פחות (לירון מולדובן)

מי שכן מעבירים ביקורת ישירה על הצוות המקצועי הם דווקא השחקנים, שהופתעו מכמות השינויים שנעשו בסמוך למשחק. בתחילה היה צפוי להתבצע שינוי אחד כאשר אטיין ריינן היה אמור לפתוח על חשבונו של אליסון דוס סנטוס, אך ביום המשחק הוחלט על שלושה שינויים כאשר גם עומרי בן הרוש ובעיקר עומר דמארי איבדו את מקומם בהרכב. "בשבועות האחרונים נתנו לנו ביטחון וביצעו שינוי אחד ודווקא במשחק הכי קריטי מבצעים שלושה שינויים. לא יכול להיות שמה שתרגלנו כל השבוע ישתנה בבית המלון", אמר אחד השחקנים.

חלק גדול מהשחקנים מבינים שלא יהיה מנוס משחרור, כשבעיקר מדובר בזרים, ביניהם קאיו וקלאוס ששוב לא היו בסגל, כאשר האחרון התלונן השבוע על פציעה. במועדון הירוק סיפרו על התלבטות לגבי הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב, שההחלטה תתקבל בסמוך לסיום העונה. גם בקרב השחקנים הישראלים ישנה התלבטות ובכירים בקבוצה צריכים לשלם את המחיר עבור הכישלון של העונה. גם אוהדים שהגיעו למשחק באשקלון הביעו את מחאתם עוד לפני המשחק כאשר חלקם הגיעו לבית המלון בו שכנה הקבוצה וניסו להתעמת עם השחקנים. חלק מחברי הנהלת חיפה ומנהל הקבוצה רפי אוסמו מנעו את העימות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי