שרון מימר: כל משחק נגד הגדולות הוא מרגש ויוצר עניין

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

מאמן מכבי פ"ת לקראת המפגש מול מכבי ת"א (שני, 21:00): "באתי לפה כדי להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, אבל לצערי איבדנו הרבה נקודות". לידור כהן לא בסגל, גיגי יחזור לספסל. צעירי שוב לא יתלבש

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב שינעל את העונה הסדירה בליגת העל (שני, 21:00).

המאמן שרון מימר אמר: "אנחנו כבר לא מתעסקים בעבר. אנחנו רוצים לצבור כמה שיותר נקודות כדי לשמור על המקום השביעי עד סוף העונה. כל משחק נגד הגדולות הוא מרגש ומייצר עניין וגורם לנו להתכונן בשיא הדריכות. מדובר ביריבות איכותית וחזקה ונצטרך להגיע מוכנים כדי להוציא תוצאה טובה".

סיכום העונה הסדירה: "היה חסר לנו גרוש ללירה ויציבות, זה מה שהיה חסר לנו להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו מאוכזבים שלא הגענו לפלייאוף כי יש לנו קבוצה טובה. היה חסר לנו גרוש ללירה. ברגע שאתה מגיע לקבוצה לא משנה מה היה לפני. באתי כדי לייצב את הקבוצה ולהגיע לפלייאוף העליון. לצערי פספסנו הרבה נקודות במשחקים שהיה מגיע לנו לנצח וזה מה שהביא אותנו לפלייאוף התחתון".

שילוב הצעירים: "יכול להיות שכבר מחר נראה אותם. יש דרך למועדון ואנחנו רוצים לחבר אותם לבוגרים. עכשיו האחריות עליהם ונקווה שהם יראו יכולת טובה".

שרון מימר. המטרה הייתה להגיע לפלייאוף העליון (עדי אבישי)
שרון מימר. המטרה הייתה להגיע לפלייאוף העליון (עדי אבישי)

המגן אורי מגבו הוסיף: "אנחנו מקצוענים ולא מסכמים שום דבר. יש לנו משחק קשה ובאים לעשות את המקסימום. כמו כל קבוצה אנחנו רוצים להיראות טוב מול קבוצה גדולה ולהראות את האיכות שלנו. אנחנו מתעסקים בעצמנו ורוצים להמשיך את המומנטום. אנחנו באים לשחק כדורגל ולהראות מה אנחנו יכולים".


הבעיות במשחק ההגנה
: "יש מומנטום לקבוצה. כרגע אנחנו במומנטום טוב ורוצים להמשיך אותו ולקחת כמה שיותר נקודות".

מבחינה מקצועית, בקבוצה קיבלו החלטה שלא לסכן את לידור כהן, שכפי שפרסמנו סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. רישאר סומא, שהורגל בתקופה האחרונה לשחק בצד שמאל, ייפתח באגף במקומו. שינוי נוסף יהיה החזרתו של יוסי גינזבורג לשער, כאשר לאחר משחק אחד צחי גיגי יפנה את מקומו. לירוי צעירי לא יהיה בסגל שבוע שני ברציפות. כזכור, השחקן הזמין בשבוע שעבר את חבריו לארוחה במסעדה כעונש על כך שעזב את המגרש ללא רשות לפני המשחק מול הפועל רעננה, לאחר שגילה שהוא מחוץ לסגל.


הרכב משוער
: יוסי גינזבורג, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו, רומריו פירס, יניב בריק, יוסי בניון, מנור סולומון, רישאר סומא, גרגורי טאדה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי