צפו: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את רעננה וסיימה במקום השני

בית"ר חוגגת על רעננה, אבוחצירה מתוסכל
בית"ר חוגגת על רעננה, אבוחצירה מתוסכל | דני מרון

קאמרה כבש שער עצמי אומלל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי הגבהה של קלאודמיר כמובן, סילבסטר הכפיל בדקה ה-90 לאחר עוד טעות של הבלם ובן זקן רק מתחת לב"ש בתום העונה הסדירה. שכטר נפצע, החשש ממתיחה חזקה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה את העונה הסדירה במקום השני, אבל האם היא איבדה את איתי שכטר למשחקים הקרובים? אלו החדשות שמגיעות הערב (ראשון) מהאיצטדיון בנתניה, בו בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל רעננה ושמרה על פער נקודה מהפועל באר שבע, מוליכת הטבלה אותה תפגוש לאחר פגרת הנבחרות באצטדיון טרנר.

בצל שמחת הניצחון החשוב על מנחם קורצקי ושחקניו, שנכנעו מחזור שני ברציפות אחרי רצף של חמישה משחקים ללא הפסד, מהם שלושה היו בליגה ושניים בגביע, בית"ר ירושלים חוששת שהקפטן והכוכב הגדול של העונה, איתי שכטר, ייעדר בתקופה הקרובה לאחר שנפצע כבר במחצית הראשונה, הוחלף ולפי הערכה ראשונית החשש הוא ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי.

הקבוצה מהשרון קיוותה להפתיע את בית"ר ירושלים, לעקוף את מכבי חיפה ולסיים את העונה הסדירה במקום העשירי, אולם נכנע לשני שערים בתוספת הזמן – תחילה היה זה בלם הקבוצה מוחמד עלי קאמרה שכבש לשערו שלו בדקה ה-45, יקוב סילבסטר, שהחליף את שכטר, ניצל טעות של אותו הבלם כדי להכפיל את היתרון בדקה ה-90 ובסיום 0:2 לבית"ר ירושלים ומקום שני בתום 26 מחזורים. רעננה לעומת זאת נשארה עם המחמאות בלבד, עדיין במקום ה-11 ובמרחק שבע נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום.


שכטר וקלאודמיר. המקום השני הובטח, שכטר יהיה בפתיחת הפלייאוף? (דני מרון)

הרכבים
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קאמרה, בן בנימין (תומר סוויסה, 65), עמנואל אמבולה, נמניה ניקוליץ', מוחמד כליבאת (כרם ארשיד, 64), אור דסה (עמנואל מאיוקה, 80), רועי זיקרי, שמעון אבוחצירה.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, קלאודמיר פריירה, אופיר קריאף (עידן ורד, 84), אריק סאבו, חן עזרא (דוד קלטינס, 65), איתי שכטר (יקוב סילבסטר, 39), אנתוני וארן. 


מהלך משחק

דקה 7: המארחים הגיעו להזדמנות מסוכנת, כאשר עדי נמני זכה להניף את הרגל מתוך הרחבה ולסחוט הצלה טובה מבוריס קליימן.

דקה 13: אור דסה בכדור עומק מצא את רועי זיקרי, החלוץ עצר את הכדור ובבעיטה מסובבת לפינה הרחוקה נעצר רק על ידי הקורה.

דקה 17: שוב הזדמנות טובה למקומיים, אך שמעון אבוחצירה נגח מקרוב לידיים של קליימן.

דקה 28: הזדמנות ראשונה לבית"ר ירושלים. שכטר חמק מקו הנבדל של רעננה ומצא את עצמו באחד על אחד מול אחרי כדור על חצי מגרש מקלאודמיר, אסף צור יצא מהשער והקדים את החלוץ ברגע האחרון.


אסף צור. הגיב בזמן ומנע משכטר להרעיד את הרשת (דני מרון)

דקה 39: איתי שכטר נראה כמי שלכל הפחות מתח שריר במאבק על הכדור מול ההגנה האדומה, נשכב על הדשא והוחלף במהרה על ידי יקוב סילבסטר.


אחרי הפספוס, הגיעה גם פציעה. שכטר נוטש את כר הדשא (דני מרון)


דקה 45, 0:1 לבית"ר ירושלים
! דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, הגבהה מושלמת של קלאודמיר, מי אם לא הוא, סיבכה את ההגנה המקומית ומוחמד עלי קאמרה הסיט את הכדור לשערו שלו.


הכדור שהעלה קלאודמיר בסופו של דבר הכניע את צור מנגיעה של קאמרה (דני מרון)

דקה 55: חן עזרא ניסה לאיים על שערו של צור וכמעט כבש לאחר שהכדור שינה כיוון, השוער ירד היטב ומנע מהקשר להבקיע.

דקה 61: אריק סאבו ניסה את מזלו מכ-20 מטרים, הכדור טס לפינה הרחוקה ופספס את המסגרת. בדרך שפשף הכדור רגל של שחקן יריב ולכן יצא לקרן.

דקה 62: שוב סאבו כמעט כבש, הפעם הסלובקי ניסה להקפיץ מעל צור אחרי מסירת עומק של סילבסטר.

דקה 83: וואו, איזו הצלה של בוריס קליימן. למעשה שוער בית"ר ירושלים הוא שסידר לעדי נמני הזדמנות פז, כשהשמיט כדור היישר לרגליו של מגן רעננה, אך הבעיטה של האחרון למסגרת נהדפה בווירטואוזיות על ידי קליימן.

דקה 90, 0:2 לבית"ר ירושלים! שוב טעות של קאמרה, אך הפעם הוא פשוט מסר לאנתוני וארן, שהשאיר את הכדור ליקוב סילבסטר והסלובקי שעלה מהספסל הכפיל את היתרון וקבע את תוצאת המשחק. הצהובים-שחורים במקום השני בתום העונה הסדירה.


ורד ממהר לברך את סילבסטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי