דיא סבע: אם תגיע הצעה מבאר שבע, אני והבעלים נשב ונחליט

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

כוכב מכבי נתניה התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיכויים שיעבור לשחק במדי האלופה: "לא פוסל דבר". ההצעות מעבר לים: "אני רוצה לשחק בחו"ל, אבל אעבור רק למקום טוב". המחלוקת עם הקהל: "היה ונגמר"

(גודל טקסט)

"אני רוצה לצאת לשחק בחו"ל, לנסות את זה ולהרגיש איך זה לשחק מעבר לים. כמובן שאני לא אעבור לכל מדינה, אלא רק למקום טוב. בלגיה זה בהחלט מקום טוב וכמובן שזה בא בחשבון", כך אמר הערב (ראשון) דיא סבע, מלך השערים של ליגת העל וכוכב מכבי נתניה, בראיון לתכנית הספורט של 103FM.

מעבר למועדון גדול יותר בישראל: "אי אפשר לדעת מה יהיה בכדורגל ואסור לפסול שום דבר. אם תגיע הצעה מבאר שבע או מחו"ל, לא יודע, אני ואייל סגל נשב על זה ונראה מה נכון לי, לו ולכולם. אנחנו נשב ביחד ונחליט. אני לא נגדו. מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע הם מועדונים מאוד גדולים ואני לא פוסל שום דבר".

הבמה שקיבל ממכבי נתניה: "זה בית חם בשבילי ואין לי מילה אחת רעה לומר על המועדון הזה שהוא אחד הטובים בישראל. הם נתנו לי ואני נתתי להם, הכל טוב ויפה. ברגע שתגיע הצעה טובה לי ולמועדון אנחנו נשקול את זה ביחד. אין לי תג מחיר. יש עכשיו עוד עשרה מחזורים עד לסיום העונה ואנחנו רוצים לגמור את הפלייאוף כמה שיותר טוב. כרגע אני במכבי נתניה וטוב לי".

המטרות להמשך העונה: "אני רוצה להמשיך באותו קצב הבקעת שערים, אך לא אגיד כאן מספר של גולים. אני שואף להמשיך באותו כושר ולהבקיע כמה שיותר. אין סיכוי שאנחנו נתבטל בפלייאוף העליון, אנחנו לא נלך לים. יש לנו שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם ויש לנו מטרה שהיא להגיע כמה שיותר רחוק, מקום רביעי ואולי אפילו להשיג כרטיס לאירופה".

אוהדי מכבי נתניה: "אין שום בעיה ביני לבינם. קרה אתמול משהו קטן, אבל זה היה ועבר. לא צריך להתייחס לזה יותר מידי כי זה כבר נגמר. האוהדים אוהבים אותי ואני אותם ואת המועדון".


"זה היה ונגמר". דיא סבע עם אוהדי מכבי נתניה אחרי הניצחון על בני יהודה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי