קאניוק יתלבש מול מכבי פ"ת, באטוקיו ואצילי מחוץ לסגל

גידי קאניוק
גידי קאניוק | דני מרון

קשר הרכש שעדיין לא זכה לדקה מאז נחת בקריית שלום בינואר, נכלל ברשימת 18 השחקנים של ג'ורדי קרויף למפגש הערב (21:00). הקשר הארגנטינאי יישב ביציע עם אצילי, קיארטנסון אמור לשוב להרכב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (21:00) באצטדיון בנתניה את מכבי פתח תקווה במחזור הסיום של הסיבוב השני ולקראת פתיחת משחקי הפליאוף העליון, בידיעה שכך או כך היא תסיים במקום השלישי ותפגוש במחזור הבא את הפועל חיפה.

בקריית שלום מבינים כי חובה לנצח הערב את מכבי פ"ת ולהתקרב להפועל ב"ש ובית"ר ירושלים בהתאמה עד לנקודה מהשנייה ושתי נקודות מהמוביל. המאמן ג'ורדי קרויף דורש משחקניו שינוי כיוון לאחר ה-0:0 נגד מועדון ספורט אשדוד במחזור האחרון. למעשה, ג'ורדי ביקש משחקניו לשחק בריכוז, אינטנסיביות ובלי לעצור. בסביבת המועדון אף מספרים שלשחקנים אין שום תירוצים של עומס, עייפות או שחקנים פצועים – מלבד שרן ייני ועומר אצילי ששב לפני כשלושה שבועות לאימונים רגילים.

שחקנים בקבוצה אינם מצליחים להבין או להסביר בשיחות עם מקורביהם ובשיחות שהם מנהלים בתוך הקבוצה את ההבדל בתשוקה ובשאפתנות שהייתה נגד הפועל חיפה בניצחון 0:4 לקבוצה הכבויה וחסרת הרעיונות המקצועיים נגד מ.ס. אשדוד. האימון המסכם אתמול בקריית שלום התנהל בהתלהבות גדולה, כולל חגיגת שפיכת דלי מים על האיסלנדי וידאר קיארטנסון אשר חגג יום הולדת. 


עומר אצילי. שבוע נוסף ביציע, למרות הכל (דני מרון)

הקבוצה סיימה היום את ההכנות למשחק בבית מלון בנתניה והמאמן ג'ורדי קרויף בחר לזמן בין 18 השחקנים את גידי קאניוק, כך שמי שיישבו ביציע הם עומר אצילי והארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו, שבתקופה האחרונה וגם בשבוע שעבר באשדוד פתח ואף השלים 90 דקות. במועדון "לא אהבו", כך לפי מקורבים, את ההודעה של אצילי באינסטגרם על שובו לכאורה לסגל כבר הערב נגד מכבי פ"ת. אתמול הבהיר ג'ורדי כי אצילי קיים 12 אימונים מאז נפצע ומועד שובו יהיה בהתאם.

בסביבת הקבוצה לא מבינים את הסיבה בגינה איבד אלירן עטר בשבועות האחרונים את מקומו בהרכב הפותח והפך לשחקן מחליף של שלהי המשחק כמו גם ברק יצחקי. נראה כי גם הערב ימשיך ניק בלקמן בהרכב הפותח לצדו של קיארטנסון, מה שיחזיר את ארון שוינפלד, שעדיין לא כבש במסגרת ליגת העל במדים הצהובים, לספסל. בקבוצה מאמינים כי הרכש גידי קאניוק יזכה לרשום הופעת בכורה נגד קבוצתו לשעבר שהגישה תביעה כספית נגדו על סכום של חצי מיליון דולר. להרכב אמור לשוב דור פרץ שלא שיחק נגד אשדוד בשל מחלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי