מקורביו של נייג'ל האסלביינק: ממתינים להצעה ממכבי תל אביב

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

ההולנדי של עירוני קריית שמונה, שהיה מועמד לב"ש בינואר וכבר זכה לתג מחיר של כשלושה מיליון יורו, עשוי להיכנס לפנקס של קרויף. שביעות רצון מקצב מכירת הכרטיסים לחצי הגמר

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ממשיכה את הכנותיה לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון, כבר בשבת מול הפועל אשקלון. במועדון רוצים להגיע בביטחון רב לקראת חצי גמר הגביע מול בית"ר ירושלים לאחר הפגרה (1.4.2018) ולכן מסמנים את המשחק מול אשקלון כהכנה ראויה: "אם נזלזל בליגה, גם הגביע יברח לנו", אמרו במועדון.

הקבוצה צפויה להגיע בהרכב חסר, לאור העובדה שהשוער איתמר ניצן עדיין מתקשה לשוב לאימונים מלאים וכמוהו גם המגן מילוש רדובייביץ' שלא ייטול חלק במשחק. הבלם מרקוס דיניז יחזור לסגל, אבל לא צפוי לפתוח בהרכב. מי שכן צפוי להמשיך ב-11 של חיים סילבס הוא החלוץ נייג'ל האסלביינק שהפך ללהיט במחזורים האחרונים ובמיוחד לאחר הניצחון על הפועל עכו ביום ראשון.

השחקן שהיה מבוקש כבר בחודש ינואר על ידי הפועל באר שבע, חתום על חוזה לשנתיים נוספות בקרייה שכבר הצהירה כי תג המחיר של השחקן יעמוד על לא פחות משלושה מיליון יורו. למרות זאת, בסביבתו של ההולנדי טוענים כי ההצעות הרבות שיגיעו בקיץ הן מישראל והן מחו"ל יביאו לכך שיעזוב את הקבוצה הצפונית. האסלביינק ממתין להתפתחויות גם מגזרתה של מכבי תל אביב, שלא מן הנמנע כי תיכנס למירוץ אחריו.


האסלביינק מדיח את הפועל ב"ש מהגביע. מחכה להצעה מקרויף (אנצ'ו ג'וש)

"אנחנו ממתינים גם להצעה ממכבי תל אביב", אישר אחד ממקורביו של השחקן שהוסיף: "זה כרגע על בסיס גישושים ונייג'ל עצמו עסוק אך ורק כיצד לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר וכמובן להתקדם ככל שניתן בגביע ובקיץ תתקבל ההחלטה לגבי העונה הבאה".

במועדון הביעו הבוקר שביעות רצון ממכירת הכרטיסים לקראת חצי הגמר וכבר אחרי היום הראשון למכירה נמכרו כ-1,000 כרטיסים. מכירת הכרטיסים תימשך גם מחר וגם במשחק בשבת. עוד הודיעו במועדון כי לקראת המשחק הקרוב תתאפשר כניסה חינם לנשים, חיילים וילדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי