בעלי קבוצות דוחפים את איציק קורנפיין לתפקיד יו"ר ההתאחדות

איציק קורנפיין
איציק קורנפיין | אתר רשמי

שוער העבר ומי ששימש שנים כמנכ"ל בית"ר ירושלים הוצע על ידי בכירים כמחליפו של עיני, איזי שרצקי מקריית שמונה הבהיר: " סוף סוף נמצא מועמד שכולם צריכים להתייצב מאחוריו". מרכזי מכבי והפועל יתמכו בחלובה

(גודל טקסט)

מועמד חדש לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל נחשף הבוקר (רביעי). מדובר בשוער העבר, ששיחק בנבחרות ישראל ולאחר פרישתו ששימש כמנכ"ל בית"ר ירושלים במשך שש שנים, עד הגעתו של ארקדי גאיידמק, איציק קורנפיין.

קורנפיין, שלאחר פיטוריו מבית"ר ירושלים החל לעבוד באגף הספורט בעיריית ירושלים, אינו מועמד מטעם אחד ממרכזי הפועל או מכבי, אלא מדובר ביוזמה פרטית של מספר מבעלי קבוצות ויושבי ראש בליגת העל ובליגות הנמוכות שמעוניינים לראותו כמחליפו של עופר עיני, שהודיע כי אין בכוונתו להישאר בתפקיד קדנציה נוספת.

מדובר ביוזמה פרטית אם כך שיכולה להביא את קורנפיין לכדי התמודדות על התפקיד, אבל ספק אם הוא יקבל את ברכת הדרך מהמרכזים. במרכזי מכבי והפועל קיבלו פניות מגורמים בהתאחדות לכדורגל לפנות לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, אבל בשלב זה הנושא נבדק לטענת מקורבים, לפחות כרגע, גנץ מעדיף את הנושא הפוליטי ולא את התפקיד בהתאחדות. אם כלל הגורמים המעורבים בנושא יתמכו במינויו של גנץ, הוא יוזמן על ידם לשיחה בתקווה כי יגלה נכונות וייתן את הסכמתו.


קורנפיין עם ניר ברקת. בקרוב כיו"ר ההתאחדות?

נכון לעכשיו המועמד המוביל של מרכזי מכבי והפועל הוא שטרן חלובה, שאם ייאלץ להתמודד בסוף חודש יולי מול מועמדים כמו איציק קורנפיין יעשה זאת ויזכה לתמיכת המרכזים כאמור. בראש המתנגדים לשטרן חלובה נמצא בעלי הפועל רעננה אשר אלון, שבשבוע שעבר אף קיים כנס לשינוי פני הכדורגל, אליו הגיעו רק שני נציגים מליגת העל. בלטו בהיעדרם אנשי מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה.

מי שמיהר להגיב לנושא מועמדותו של קורנפיין הוא יו"ר עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי: "שמחנו לשמוע שנמצא מועמד מתאים ביותר לתפקיד יו"ר ההתאחדות. מועמד צעיר שלא היה מעורב בכישלונות הכדורגל הישראלי ברמה הניהולית. שחקן נבחרות ישראל, ששיחק וניהל קבוצת כדורגל בישראל, אקדמאי ואישיות למופת. לדעתנו, סוף סוף נמצא מועמד שלהערכתנו כולם צריכים להתייצב מאוחריו. אין לנו ספק שהוא יצליח בתפקיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי