קרויף: מי שחושב שהאליפות תוכרע במשחק מול ב"ש לא מבין בכדורגל

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת המשחק מול הפועל חיפה (ראשון, 21:00): "יש ארבע קבוצות שיכולות לזכות באליפות". דור פרץ: "ג'ורדי שם אותי בתפקיד שיושב עליי טוב, בוודאי שאני רוצה להיות בנבחרת"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הבוקר את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק הראשון בפלייאוף העליון מול הפועל חיפה (ראשון, 21:00). הצהובים מגיעים לפלייאוף כשהם במקום השלישי עם נקודה פחות מבית"ר ירושלים ושתיים פחות מהפועל באר שבע והם רוצים לפתוח ברגל ימין ולא לתת לקבוצה של ניר קלינגר להתקרב עוד יותר למקום השלישי.

שרן ייני עדיין לא כשיר לחזור למגרשים בעקבות הפגיעה בברכו מהמשחק נגד הפועל באר שבע לפני חודש וחצי. גם היום הוא ערך אימון חלקי בלבד והוא לא יהיה בסגל למשחק. ההחלטה לגבי עומר אצילי תתקבל רק לאחר האימון המסכם. 

קרויף פתח: "זה משחק חדש, מה שקרה לפני שבועיים זה בעבר, אנחנו צריכים לעבור למשחק הבא. בכל משחק ננסה להיות הכי טובים על המגרש. אי אפשר להשוות למה שהיה במשחק קודם. אנחנו יודעים שהם מסוכנים ושיש להם עונה מדהימה, אבל אני לא עושה חישובים ועסוק במחשבות צהובות על מכבי. היתרון הוא שאנחנו מגיעים עם ראש נקי, מה שקרה בעונה הסדירה כבר עבר".

ג'ורדי קרויף. האליפות לא תוכרע במשחק מול ב
ג'ורדי קרויף. האליפות לא תוכרע במשחק מול ב"ש (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

האם זאת תהיה הפועל חיפה שונה: "אולי זה יהיה שונה, אולי זה יהיה אותו דבר. אנחנו יודעים כמה הקבוצה היריבה מסוכנת וננסה להימנע מזה". 


המרחק מהפועל ב"ש
: "אני לא עושה חישובים של כמה נקודות אנחנו רחוקים מבאר שבע. כל משחק צריך לנצח בפני עצמו. אנשים שאומרים שהאליפות תוכרע במשחק בין מכבי לבאר שבע לא מבינים ניתוח של כדורגל. יש תחרות צמודה, יש כאלה שמתמודדים עם לחץ טוב יותר. יש ארבע קבוצות שיכולות לזכות באליפות. יש הפרש קטן בין המקומות הראשונים. על חלק יש יותר לחץ, אבל לכל מי שנאבק שם יש סיכוי כמעט שווה".


הסגל המצומצם
: "הסגל כבר יותר קטן, ועכשיו עם הפציעות יש לנו פחות אופציות. מי שיצטרך לשחק ישחק ואני לא מסתכל על שם או גיל. בסיבוב השני הקבוצה הייתה עקבית, הרמה של ההרכב הפותח תמיד תלויה באלה שכן משחקים. העיקר שהקבוצה תמשיך לעבוד כיחידה אחת".

קרויף ופרץ (מכבי ת
קרויף ופרץ (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

השמועות שהנבחרת מחפשת מנהל מקצועי ספרדי: "אני חושב רק על המשחק הקרוב, לא על דברים כאלה".

דור פרץ הוסיף: "אין לחץ מיוחד לקראת הפלייאוף, ננסה להשיג כמה שיותר נקודות. בסיבוב השני חזרנו לבסיס שלנו כקבוצה ואז שחזרנו את היכולת של מכבי תל אביב האמיתית".

דור פרץ. ג'ורדי שם אותו בתפקיד מתאים (מכבי ת
דור פרץ. ג'ורדי שם אותו בתפקיד מתאים (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

סוד ההצלחה של הפועל חיפה: "זה בעיקר בחיבור של השחקנים והחומר האנושי, הכימיה ביניהם. זה לא פלא שהם שם".

ההצלחה האישית: "ג'ורדי נתן לי תפקיד שיושב עליי טוב ואני שמח שאני בהרכב כבר תקופה ארוכה, מקווה להמשיך ככה".

זימון לנבחרת: "בוודאי שאני שואף לנבחרת. נקווה שיילך יותר טוב עכשיו מאשר בפעמים הקודמות".

מה יכריע את האליפות העונה: "הפלייאוף הזה הוא שש קבוצות. כל משחק הוא על שלוש נקודות חשובות, לא רק המשחקים בין המתמודדות על האליפות חשובים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי