רוני לוי: לא כל מאמן שיש לו דרכון זר טוב יותר ממי שיש בארץ

רוני לוי
רוני לוי | ערן לוף

מאמן אנורתוסיס פמגוסטה התראיין לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לנבחרת ישראל, בית"ר ירושלים ("הייתה חוויה לעבוד עם טביב") ומכבי חיפה: "האוהדים עפו על עצמם, שכחו שלפניי הפסידו אליפות למכבי תל אביב"

(גודל טקסט)

מאמן מכבי חיפה לשעבר ואנורתוסיס פמגוסטה בהווה, רוני לוי, התראיין לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, נבחרת ישראל וגם למצבו בקפריסין: "אם נגיע לאירופה זה יהיה הישג. התקציב של אפואל ניקוסיה ואפולון לימסול כמעט כפול משלנו".

אם לא מפריע לו שהמרחק פוגע במועמדותו לנבחרת: "השקט שיש לי פה זה אולי הכיף הכי גדול. זה עושה לי טוב. אני חושב שלתקשורת פה יש קצת יותר כבוד, גם כשיורדים על מישהו לא חוצים את הגבול. היום יש המון ערוצים ודוברים, אבל זה המשחק, אין מה לעשות. זה המצב ואני לא מתלונן".

הנבחרת: "לאלון חזן יש נעליים גדולות. היה שחקן גדול עם המון ידע. אלון חזן מאמן זמני שלא בא לקבוע אסטרטגיה או מדיניות. אני לא יכול לדבר על הסגל כי אני לא בכיסא הזה כי אני לא יודע מה האופציות שיש ולא ישבתי על הנושא".


המועמדות לבית"ר ירושלים:
"אני עובד בקבוצה מאוד נחשבת בקפריסין. התחלתי ואני אסיים את השנה בכל מצב. לגבי שנה הבאה גם יש דיבורים שאני אשאר לתקופה ארוכה, אבל אנחנו יודעים שדברים דינמיים בכדורגל ואני אחכה בסבלנות. עבדתי עם טביב בעבר וזאת הייתה חוויה בשבילי לעבוד איתו. הוא בחיים לא שאל אותי מה ההרכב. לזכותו ייאמר שגם בתקופות קצת פחות טובות הוא תמיד היה גבר. נהנתי מאוד לעבוד איתו".

אוהדי מכבי חיפה ששרו לו "אליפות בלי מאמן": "הם עפו על עצמם ושכחו שעונה לפני זה הם הפסידו את האליפות למכבי תל אביב. ומכבי חיפה שלי שחררה את ריימונדס ז'וטאוטאס, ננאד פראליה ויעקובו ולא הייתה טובה, אבל לקחנו אליפות. אין לי ספק שאני יכול לעשות שם עבודה טובה יותר. גם אני מאמן זר, לא כל מאמן זר הוא מצוין ולא כל מי שיש לו דרכון זר יותר טוב ממי שיש בארץ. גם בקפריסין הגדולות לוקחות בדרך כלל מאמן זר".


רוני לוי. עזב כי דברים לא הסתדרו (ערן לוף)

גארי קגלמאכר: "מגן ימני ובלם נחמד מאוד יחסית למחיר".

הסיבות לעזיבת מכבי חיפה: "הדינמיקה ביני לבין מכבי חיפה הייתה לא טובה אפילו חודשיים לפני. אפילו כשלקחתי גביע הרגשתי שאני לא רוצה להמשיך ולא בטוח שהם רוצים אותי, אבל בסוף המשכתי. לא הסכמתי עם הסגל ואמרתי להם דברים בצורה מאוד בוטה. דברים לא הסתדרו ועל הרקע הזה הלכתי הביתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי