רשמי: מיגל ויטור ינותח. בכר על חיימוב: "שיקולים של מאמן אחר"

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

מאמן הפועל באר שבע דיבר על שחרורם של ריקן ודסה מהנבחרת: "זה לא מעניין אותי, גאה שיש לי שישה שחקנים. מצידי שיהיו עשרה". טאהא: "לא העברתי ביקורת על ההתקפה". הפורטוגלי ינותח בפורטוגל וייעדר תקופה ממושכת

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מסיימת את הכנותיה למשחק נגד בני יהודה (ראשון 20:00, שידור ישיר בספורט1), שיפתח עבור שתי הקבוצות את הפלייאוף העליון. האדומים מגיעים למשחק כשהם רוצים לשמור על המקום בליגה, ולהתחיל את הפלייאוף ברגל ימין. לוח המשחקים קבע שהם יארחו את שני המחזורים הראשונים בבית, עם פגרת נבחרת בשבת שביניהם.

בקבוצה עסקו היום בפציעתו של הבלם הפורטוגלי מיגל והודיעו כי לבקשתו הוא יעבור לניתוח לשחזור הרצועה, על אף שלברק לא נגרם כל נזק במשחק האחרון. ויטור ימריא לפורטוגל ושם יעבור את הניתוח כבר בימים הקרובים. כזכור, ויטור קרע את הרצועה בפעם האחרונה במשחק "אלוף האלופים", אולם בשונה מהמקרה הראשון, לאור העובדה שזוהי פגיעה שנייה בברך, הוא הביע את רצונו לעבור ניתוח – כך לפי הודעת המועדון.

עוד קודם לכן, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק המאמן ברק בכר דיבר על מחנה האימונים הלא-שגרתי שערך השבוע לשחקניו: "מחנה האימונים זה משהו שעשינו כבר בעבר, גם הוא וגם המשחק נגד סכנין אמורים לתת לנו תנופה כדי להיראות טוב כבר במשחק הקרוב".

הזימונים לנבחרת: "גאווה גדולה שיש לנו שישה שחקנים בנבחרת, כולל שניים שקיבלו זימון בכורה. יש לנו משחק שבוע הבא ואחריו חופש, מבחינתנו זה מבורך". כשנשאל בכר מה הוא חושב על ג'ורדי קרויף, שאמר כי הוא מעדיף ששחקניו לא יזומנו, השיב: "זה לא מעניין אותי, אני רוצה שכמה שיותר שחקנים שלי יהיו בנבחרת וזה מראה כמה הקבוצה שלנו מובילה. כל הכבוד לשחקנים שלי ששישה מהם זומנו לנבחרת, מצידי שיזומנו גם עשרה".

אי הזימון של גיא חיימוב: "גיא עושה עונה מצוינת. אני לא עושה השוואות, לא רוצה להתייחס לשיקולים של מאמן אחר".

גיא חיימוב.
גיא חיימוב. "עושה עונה מצוינת" (אריאל שלום)

אחרי שהתייחס לנבחרת, דיבר בכר על התוכניות להמשך העונה ועל העובדה כי לא השיגו תוצאות טובות נגד קבוצות הפלייאוף: "אנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב, היה לנו קשה נגד בני יהודה בטרנר ונצטרך לעשות את הדברים יותר טוב ויותר נכון. אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד טובה ומאוד קשה שלא היתה רחוקה מלנצח פה".

על חאתם אלחמיד: "הוא  פחות התאמן בימים האחרונים, אבל למיטב הבנתי מהצוות הרפואי הוא אמור להתאמן גם היום וגם מחר ואמור לשחק ביום ראשון".


על "קללת" הפצועים
: "אני לא מתעסק בדברים האלה. כל שחקן שנפצע יש לו תחליף ורואים את זה בשנתיים האחרונות, זה רק מבליט את הסגל שלנו ואת השחקנים הטובים שיש לנו".

על מיגל ויטור: "מיגל יצטרך בסופו של דבר לקחת את ההחלטה בעצמו אם לטפל או ללכת לניתוח, בממצאים האחרונים לא היו עדויות לקרע במיניסקוס, בסופו של דבר זו החלטה שלו".

מיגל ויטור.
מיגל ויטור. "יצטרך לקבל החלטה בעצמו" (דני מרון)

הבלם לואי טאהא נשאל כיצד הפציעה של ויטור משפיעה על ההגנה של באר שבע, וענה: "כולם רואים שיש לנו את ההגנה הכי טובה, ואנחנו מתמודדים עם כל דבר כמו שצריך. צריך לפרגן לכולם, מאחל לו רפואה שלמה, שיחזור אלינו כמו שצריך".

על הדברים שצריך לעשות שונה: "השנה יש עוד קבוצות שמתמודדות על האליפות. נצטרך לבוא מוכנים לכל משחק, עכשיו כל האנרגיות לכיוון המשחק הראשון".

היכולת לאורך העונה: "חיכיתי בסבלנות לשחק בהרכב והשנה אני מרגיש שאני בכושר טוב ויציב וצריך לתת קרדיט לצוות המקצועי".

לואי טאהא.
לואי טאהא. "חלום של כל שחקן להיות מוזמן לנבחרת" (אריאל שלום)

הזימון שלו לנבחרת: "אני שמח על הזימון, זה גאווה גדולה וחלום של כל שחקן. כבר זומנתי פעם אחת ואז לא שיחקתי, יש מאמן והוא יחליט מי ישחק ומי לא".

מחנה האימונים: "היה מחנה מצוין, חברתי, היינו מגובשים, היינו צריכים את הזמן שלנו ביחד. שינינו קצת אווירה וזה היה מצולח מאוד".

ביקורת על ההתקפה: "אני לא העברתי ביקורת על אף אחד, אנחנו קבוצה אחת ומשפחה אחת וכולם יודעים שאם נהיה חזקים ביחד נעשה דברים מופלאים. זה המן להיות ביחד ולצאת לדרך חדשה, יש עשרה גמרים לפנינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי