צפו בתקציר: 0:4 גדול למכבי חיפה על הפועל עכו

רוקאביציה חוגג
רוקאביציה חוגג | ערן לוף

הירוקים חגגו על נועלת הטבלה והקהל, שסבל במשך 26 מחזורים, נשאר בבית. רק 6,892 צפו בקבוצה עושה צעד חשוב להבטחת עונה נוספת בליגת העל. רוקאביציה (צמד), סלליך, ועוואד כבשו. שלושה בישולים דמארי

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

במשך מרבית העונה אוהדי מכבי חיפה מילאו כמעט לחלוטין את איצטדיון סמי עופר ולמרות המצב הקשה של קבוצתם, הביעו תמיכה ללא סייג גם בתוצאות הפחות טובות. דווקא הערב, כשרק 6,892 צופים הטריחו את עצמם להגיע, התפוצצו הירוקים עם 0:4 על נועלת הטבלה הפועל עכו, במשחק הבכורה שלהם בפלייאוף התחתון והתקרבו להבטחת עונה נוספת בליגת העל.


הקבוצה של פרד רוטן, שזכה לביקורות רבות עד כה על תפקודו כמאמן, שלטה במשחק מהרגע הראשון וזכתה לערב נפלא של ניקיטה רוקאביציה (צמד) ועומר דמארי שבישל שלוש פעמים, כשגם סינטיהו סלליך הראה יכולת טובה וכבש את הרביעי. אליסון דוס סנטוס נפצע והוחלף על ידי אטיין ריינן.



אז נכון, אולי מדובר ביריבה, שההפסד הזה ככל הנראה נתן את החותמת לירידתה לליגה השנייה, ואולי גם מדובר בקבוצה החכמה על חלשים, אך בפועל, הכל הלך לחיפה. אם לא די בצרות המקצועיות של עכו האומללה, גם חלוץ הקבוצה אליקו באלה נפצע במחצית הראשונה וסבל מזעזוע מוח, אשר הוביל לפינויו לבית החולים. כשנותרו 15 נקודות בקופה, עכו מרוחקת פער של תשע נקודות ממ.ס אשדוד אשר מעל הקו האדום, שלאחרונה משחק חסר. 



הרכבים
מכבי חיפה:
אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס (אטיין רינן 46), רמי גרשון, רז מאיר, רועי קהת, גל אלברמן (נטע לוי 82), גאורגי קוסטדינוב, סנטיהו סלליך, עומר דמארי, ניקיטה רוקאביצה (מוחמד עוואד 74)

הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, עמיד מחאג'נה, לוטם זינו, גל שיש, מתן בלטקסה, ברונו איבה, דילן דמראווי (גבי קניקובסקי 46), סיראז' נאסר (אוהד רבינוביץ' 71), אליקו באלה (פטר אוניקאצ'י 17), בן אז'ובל. 


מהלך המשחק
דקה 8: הזדמנות ראשונה לירוקים: מאבוקה פרץ בצד ימין והרים לרחבה, רוקאביציה הסתנן ונגח אך הכדור פספס במעט את המסגרת. 

דקה 15: היתקלות ראשים לא נעימה בין באלה לאלברמן, בסיומה חלוץ הפועל עכו לא יכל להמשיך, במה שהזכיר תמונות מדאיגות מן העבר. פטר אוניקאצ'י מילא את מקומו.



באלה מפונה באלונקה, הערב בסמי עופר (ערן לוף)


דקה 18: מכבי חיפה עלתה ל0:1: דאבל פס נפלא בין דמארי לרוקאביציה, הותיר את האחרון לבדו מול רם שטראוס. האוסטרלי, שהיה הבולט במגרש עד כה, לא התבלבל וגלגל בקלות לרשת. שער ראשון לירוקים בפלייאוף התחתון.


דקה 33: חיפה מתקרבת לשני: שוב שיתוף פעולה בין מאבוקה לרוקאביציה, ושוב האחרון נוגע בסמוך לקורת השער של עכו.


דקה 46: אליסון דוס סנטוס לא יכול היה להמשיך לאחר שסבל ממתיחה במפשעה, אטיין ריינן נכנס במקומו. 


דקה 50: מכבי חיפה עלתה ל0:2: סיראז' נאסר איבד כדור בשלומיאליות, עומר דמארי אמר תודה ומצא ברחבה את ניקיטה רוקאביציה שהשלים צמד. רם שטראוס, יכל לעשות יותר. 


דקה 56: רק קבוצה אחת במגרש וקוראים לה מכבי חיפה: מאבוקה ניצל טעות בהרחקה של הגנת עכו, הרים כדור מדוד לקהת שהשתלט מצויין אך שטראוס בהדיפה גדולה מנע את השלישי.


רוקאביציה חוגג בסמי עופר. ערב גדול לחלוץ (ערן לוף)


דקה 64: מכבי חיפה עלתה ל-0:3: אחרי מטווח על השער של שטראוס, עומר דמארי רשם בישול שלישי העונה, כשהפעם סינטיהו סלליך היה הנהנה העיקרי ומעשרה מטרים, לא התקשה לגלגל לרשת. 



סלליך. גם הוא זכה להשתתף בחגיגה (ערן לוף)


דקה 73: בן אז'ובל ניצל חוסר ערנות בהגנה הירוקה ומצא את עצמו פנוי מרחק 30 מטרים מהשער. לויטה הדף בקושי את הבעיטה האדירה של החלוץ והכדור הורחק לקרן. הקרן מצאה את אז'ובל, שנגח החוצה.


דקה 77: הירוקים קופחו: עבאדי פרחאת נגע בידו בבירור ברחבה, אך איתן שמואלביץ' ככל הנראה חס על האורחת והחליט שלא לשרוק לפנדל. טעות של השופט המנוסה.


דקה 88: סינטיהו סלליך מצא את עצמו פנוי ברחבה ובעט כדור שטוח, אך שטראוס הדף ברגלו ומנע תבוסה כואבת. 


דקה 91: מכבי חיפה עלתה ל-0:4: מאבוקה ניסה להבקיע מחוץ לרחבה ונבלם, הכדור חזר לעוואד המחליף שבעט באומנות לרשת הגבוהה וקבע את תוצאת המשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי