ורמוט ייעדר מול מכבי ת"א, סיוסטדט עשוי להיכלל בסגל

גילי ורמוט
גילי ורמוט | ערן לוף

הקשר, שנפצע בניצחון של הפועל חיפה על אשדוד, יחמיץ את המשחק נגד הצהובים. השבדי שב לאימונים מלאים. תאמאש, תורג'מן, מלול ובן בסט צפויים לפתוח. קלינגר שם דגש על משחק האגפים של הצהובים

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת המשחק הראשון בפלייאוף העליון מחר (ראשון) מול מכבי תל אביב בנתניה. במועדון רוצים להמשיך להתחרות בשתי החזיתות ושואפים להשיג תוצאה טובה מול קבוצתו של ג'ורדי קרויף. בהפועל חיפה עדיין זוכרים מצוין את התבוסה 4:0 מול הצהובים באותו אצטדיון והצוות המקצועי שוחח מספר פעמים עם השחקנים והסביר להם בצורה מפורטת את הטעויות שנעשה באותו הפסד.

המאמן ניר קלינגר ערך אתמול אספת וידאו ושם הוא נתן דגש מיוחד על משחק האגפים של מכבי תל אביב שכולל את אל דסה ודור מיכה. בחיפה מאמינים שאם הם יצליחו לעצור את שני שחקני הכנף, ישנם סיכויים גבוהים שהם יחזור לצפון עם תוצאה טובה בהרבה.

במהלך השבוע ניסה הצוות הרפואי להכשיר כמה שיותר שחקנים פצועים ומסתמן שבסופו של דבר רובם, מלבד גילי ורמוט שסוחב פציעה מהמשחק מול אשדוד, יהיו כשירים. גבריאל תאמאש, עדן בן בסט ואלון תורג'מן החלימו והם צפויים לעלות ב-11. דור מלול סיים לרצות עונש הרחקה והוא ישוב להרכב הפותח. גם רסמוס סיוסטדט שב לאימונים מלאים ולא מן הנמנע שיהיה בסגל לראשונה אחרי כחודשיים.

ההתלבטות היחידה של ניר קלינגר היא לגבי מחליפו של גילי ורמוט. מקסים פלקושצ'נקו ויוסיפ איבנצ'יץ מתחרים על העמדה, אך עושה רושם שהאחרון צפוי לקבל עדיפות בעיקר בשל יכולתו לבצע עבודות הגנה. שמואל שיימן, ששיחק מול אשדוד בצד ימין של ההגנה, ישוב לתפקידו הטבעי בשמאל.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ריקי מיטרבסקי, ראדו גינסארי, יוסיפ איבנצ'יץ (מקסים פלקושצ'נקו), עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

פצוע. גילי ורמוט (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי