דמארי: "בסך הכל ניצחנו את עכו, לא לחגוג יותר מידי"

דמארי
דמארי | ערן לוף

חלוץ מכבי חיפה שבישל שלושה מארבעת השערים בניצחון 0:4 על עכו הוסיף: "צריך להחזיר את הכבוד שאבד". רוטן: "העובדה שפרסמתי את ההרכב יום לפני המשחק תרמה לשחקנים". בלאגן בחדר ההלבשה של נועלת הטבלה

(גודל טקסט)

דווקא מול מספר הצופים הנמוך ביותר במשחקי הבית של מכבי חיפה 6,892, התפוצצו היום הירוקים עם 0:4 מול נועלת הטבלה, הפועל עכו.

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, חייך סוף סוף ואמר: "אני מרוצה מהמשחק שלנו ומההופעה וכמובן גם מדרך כיבוש השערים. בסך הכל אני שבע רצון ממה שראיתי היום. העובדה שהחלטתי לפרסם את ההרכב יום לפני המשחק, תרמה לשקט אצל השחקנים".

רוטן הוסיף: "עכשיו אנחנו מרוחקים 11 נקודות מהקו האדום ולטעמי זה מספיק לנו. השחקנים שלנו הם מקצוענים ונמשיך לשחק עד סוף העונה ולרצות לנצח למרות המרחק מהקו האדום ולמרות שלמעשה הבטחנו את ההישארות בליגה".


רוטן. מרוצה ממה שראה היום (ערן לוף)

עומר דמארי שבישל את שלושת השערים הראשונים,  אמר: "אני שמח שניצחנו אבל לא צריך לחגוג יותר מידי, בסך הכל שיחקנו נגד עכו. עם זאת, ברור שהניצחון הזה מחזיר את הביטחון לשחקנים. עכשיו צריך להסתכל קדימה ולהשיב לקבוצה את הכבוד שאבד לה". 

מאמן הפועל עכו, איציק טוויזר, שרשם ביחד עם קבוצתו הפסד שישי ברציפות, סיכם: "אין ספק שהמצב נעשה יותר קשה והסיכויים להישאר בליגה הצטמצמו, אבל לא נרים ידיים ונמשיך לשחק עד סוף העונה. אין לי ספק שהיינו נאיביים היום ובמשחקים הקודמים. ספגנו שערים קלים מידי וזאת התוצאה".

כעס גדול בחדר ההלבשה של עכו בסיום. שחקנים רבים האשימו אחד את השני ובראשם היה רם שטראוס שצעק: "אנחנו רכים כמו ילדות. ככה יורדים ליגה".  החלוץ אליקו באלה, שנפגע בראשו במהלך המשחק, שוחרר מבית החולים והצטווה לנוח בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי