בן זקן: וארן בנאדם מדהים, דיברנו איתו לפני המשחק

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לשחקן שנמצא בעין הסערה לאחר ה-0:2 על מכבי נתניה: "ברור שדיברנו איתו לפני שקיבלנו החלטה". ברדה: "בית"ר עושה את זה גם עם 2-3 מצבים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בצל סערת אנתוני וארן, בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 0:2 את מכבי נתניה בפתיחת הפלייאוף העליון ועלתה באופן זמני לפסגת הטבלה כשהיא מלחיצה את מכבי תל אביב והפועל באר שבע שישחקו רק בראשון.

המאמן המנצח בני בן זקן אמר בסיום: "ניצחנו היום משחק מאוד קשה והכי חשוב שנמשיך לעשות ולא נדבר. שכטר היה חסר והיו לנו כמה פציעות נוספות. השחקנים זקוקים למנוחה קצרה בפגרה של הנבחרת".

המקום הראשון: "במשחקים הקודמים מול נתניה התקשינו, אבל ידענו איך להתכונן וניצחנו גם אם זה לא היה הכי יפה. השגנו ניצחון בפתיחת הפלייאוף וזה סופר חשוב".

ההכנה הטקטית: "הפקנו לקחים מהמשחקים הקודמים וגם היו כל מיני אילוצים בגלל פציעות".

אנתוני וארן. בנאדם מדהים (דני מרון)
אנתוני וארן. בנאדם מדהים (דני מרון)

על אנתוני וארן: "אנתוני שחקן כל כך משמעותי וברגעים האלה אתה צריך את השחקנים הטובים שלך. הוא בנאדם מדהים. הוא הרוויח את המקום שלו ואני שמח בשבילו שהוא תמיד פקטור משמעותי. ברור שדיברנו איתו וזו ההחלטה שהתקבלה. הוא תרם לנו מאוד עם השקעה וגם עם דברים שלא רואים בסטטיסטיקה".

הקהל: "אנחנו מנצחים המון משחקים והקהל מרוצים, ואז גם אנחנו מרוצים. המטרה שלנו תהיה להמשיך ככה".

הקשר אופיר קריאף הוסיף: "ביקשתי מהחברים שיעניקו לי מתנה לכבוד יום ההולדת. היה משחק מאוד קשה ואני שמח שברוך ה' צלחנו את המשוכה הזו מול קבוצה טובה. שיחקנו נכון והצגנו הרבה מחויבות. היינו חסרים שחקנים משמעותיים. כוחנו באחדותנו".

סיכויי האליפות: "אנחנו מסתכלים פר משחק. כולם עוד יאבדו נקודות. עכשיו אנחנו מסתכלים על המשחק בגביע".

ברדה ודראפיץ' (דני מרון)
ברדה ודראפיץ' (דני מרון)

מהעבר השני סיכם שי ברדה: "עשינו טעויות שאסור לעשות אותן. ידענו את המשמעות של הדקות הראשונות בטדי. התחלנו להתאזן רק אחרי רבע שעה, אבל זה כבר היה מאוחר. בהמשך שלטנו, אבל לא היינו תכליתיים. בית"ר עושים את זה בצורה פנטסטית גם עם שניים-שלושה מצבים".


המשך הפלייאוף
: "נעשה את הכל להציג את אותה שיטת משחק ויכולת, אבל אנחנו רוצים יכולת יותר טובה במשחקים הבאים. פנינו כבר למשחקים הבאים".

הזימונים של ערן לוי ודיא סבע לנבחרת: "יש מאמן לנבחרת. ערן ודיא עושים עונה פנטסטית ומגיע להם להיות בנבחרת. אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי