מכבי חיפה שוקלת להציע חוזה ארוך טווח לעומר דמארי

עומר דמארי
עומר דמארי | ערן לוף

במועדון מרוצים מהשיפור ביכולתו של החלוץ שבישל שלושה שערים ב-0:4 על הפועל עכו, ויודעים שיהיה קשה להנחית חלוץ ישראלי בכיר. רוטן זכה למחמאות על שינוי השיטה. הקהל קרא בשמו של לביא שחזר לשחק. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר ה-0:4 הביתי מול הפועל עכו. במועדון הירוק אומנם מבינים כי אכן היריבה הייתה חלשה, אבל עדיין מרוצים מהיכולת של רוב השחקנים ובעיקר מקווים כי ניצחונות נוספים יחזירו במעט את הכבוד האבוד לקבוצה ולאוהדיה. "לא בכינו אחרי הפסדים ואנחנו לא חוגגים יותר מדי אחרי ניצחונות. אנחנו מודעים שמדובר בעונה רעה, ננסה לסיים אותה בצורה הטובה ביותר ונכין את עצמנו כראוי לעונה הבאה. כל ניצחון יוסיף לנו ביטחון וזה חשוב בתקופה הזאת", אמרו הבוקר בכרמל.

בינתיים, במועדון ממשיכים לגבות את המאמן פרד רוטן וטוענים כי מעמדו כלל לא על הפרק. רוטן זכה למחמאות על כך שבחר לשנות את השיטה ועלה למשחק עם שני חלוצים. "כל הצוות המקצועי היה בשבוע שעבר במשחק בעכו, למד את הקבוצה ועשה את השינויים הנדרשים", אמרו בחיפה, שממשיכה להיות תלויה בחלק ההתקפי בסינטיהו סלליך וניקיטה רוקאביצה שהיו אחראים על שלושה מתוך ארבעת השערים.

מי שעוד זכה במחמאות הוא החלוץ עומר דמארי שרשם שלושה בישולים. בחיפה סיפרו כי שוקלים להמשיך את ההתקשרות עם החלוץ במידה שיוכל להשתחרר בחינם מקבוצתו ר.ב. לייפציג. בחיפה אף חושבים להציע לדמארי חוזה ארוך טווח כאשר גם המנהל הטכני מו אלאך מבין שבשלב זה יהיה קשה להנחית חלוץ ישראלי בכיר בעונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1, גם הפועל תל אביב מעוניינת בשחקן שמצדו צפוי לקבל החלטה רק בסיום העונה. "עומר חלוץ מצוין, מהטובים בישראל, שנמצא בתקופה פחות טובה ויש מחשבה לגביו", אמרו בחיפה.


לביא. זכה לעידוד מהקהל (ערן לוף)

שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא הבלם אטיין ריינן שהרשים במחצית השנייה לאחר שנכנס כמחליף במקומו של אליסון דוס סנטוס. ריינן צפוי לקבל הזדמנויות רבות יותר במשחקים הקרובים. מי ששוב לא שיחק היה הברזילאי קאיו אלבס שאומנם היה בסגל, אבל לא שותף. כפי שפורסם בספורט1, בתחילת השבוע במכבי חיפה קיבלו החלטה כי קאיו וקלאוס לא צפויים לקבל הזדמנויות עד לסיום העונה. מי שזכה לעידוד אתמול מ-7,000 אוהדים שהגיעו למשחק היה נטע לביא שחזר למשחק לאחר שלושה חודשים היעדרות בגלל פציעה. הקהל החיפאי קרא בשמו של לביא לאחר שריקת הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי