עומר אצילי וגידי קאניוק נותרו מחוץ לסגל של מכבי ת"א

עומר אצילי מדגמן (ALEX & DAVID PHOTOGRAPHY)
עומר אצילי מדגמן (ALEX & DAVID PHOTOGRAPHY) | יח"צ

הרכש שהגיע בינואר לא ישחק הערב מול הפועל חיפה בשל סיבות מקצועיות, הקשר ישוב מול מכבי נתניה. גולדהאר אמור לדון עם קרויף ומנספורד על החתמתם של מאור קנדיל וגדי קינדה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מעודדת מנחיתתו של מיץ' גולדהאר בישראל. הבעלים, שהגיע אמש לאימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים, יצפה הערב (ראשון) במשחק של הצהובים מול הפועל חיפה לצידו של יד ימינו, ג'ק אנגלידיס.

לגולדהאר ממתין לו"ז צפוף בימים הקרובים, כשעל הפרק פגישות עם ג'ורדי קרויף ובן מנספרוד. הבעלים אמור לעסוק בסוגיית חוזהו של אלי דסה וגם בשני שחקני הרכש, גדי קינדה ומאור קנדיל, שמיועדים להצטרף לשורות סגנית האלופה בקיץ.

בחזרה למשחק, ג'ורדי קרויף לא זימן את עומר אצילי וגידי קאניוק לבית המלון בנתניה והמשמעות היא ששניהם לא יהיו בסגל הערב. אצילי החלים משבר בכף רגלו, אך המאמן החליט שהוא ישוב לפעילות רק במשחק מול מכבי נתניה שיתקיים בעוד כשבועיים לאחר פגרת הנבחרות.

קאניוק, שעלה להופעת הבכורה שלו במחזור שעבר מול מכבי פתח תקווה, נותר בחוץ מסיבות מקצועית. הקפטן שרן ייני ימשיך להיעדר בגלל פציעה. במכבי תל אביב מצפים למספר רב של צופים הערב, שיגיעו וידחפו את הקבוצה בפתיחתו של הפלייאוף העליון.


בקרוב בצהוב? קינדה (דני מרון)

בתוך כך, וידאר קיארטנסון זומן לסגל נבחרת איסלנד לצמד משחקי הידידות שלה בסוף השבוע. הנבחרת שהפתיעה ביורו לפני שנתיים ותתמודד במונדיאל הקרוב ברוסיה באותו בית עם ארגנטינה, קרואטיה וניגריה, תמריא בימים הקרובים לאמריקה הלטינית והדרומית ותשחק ביום שישי נגד מקסיקו ויום שני שאחריו נגד פרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי