בהפועל חיפה מחמיאים: "קלינגר יכול לאמן ברמות הגבוהות"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

במועדון משבחים את המאמן אחרי ה-1:2 על מכבי ת"א: "הגיע מוכן". קפילוטו על אי זימון לנבחרת: "מאכזב אבל קלינגר אמר להרים את הראש". בקבוצה מקווים להכשיר את כל הפצועים לחצי הגמר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שאגות שמחה אדירות היו אתמול (ראשון) בחדר ההלבשה של הפועל חיפה לאחר הניצחון הדרמטי על מכבי תל אביב (1:2) שהשאיר את האדומים חזק במירוץ בצמרת הגבוהה.

מי שקטף את מירב המחמאות היה ניר קלינגר. "הוא הגיע מוכן ולמד מהטעויות במשחק שעבר. קלינגר והצוות גם ידעו לעשות את השינויים וכאשר מאמן מבצע שלושה חילופים ושניים מהם כובשים שער, זה אומר הכל. הוא הוכיח שהוא יכול לאמן ברמות הגבוהות", אמרו בהפועל חיפה.

המאמן עצמו אמר לאחר המשחק: "אמרתי בפעם הקודמת שהגענו לכאן שזאת הייתה קבוצה אחרת אז זה היה נראה כאילו התחפשנו בפורים. כולם לא תפקדו, כולל אותי. אחר כך עברנו שלב בגביע וניצחנו גם משחק דרבי בליגה וגם ניצחנו בדרך את אשדוד. במחצית הראשונה מכבי שלטה והיה אסור לנו לקבל את הגול ולא היינו טובים. במחצית השנייה הנעת כדור הייתה טובה והיינו שקטים, הגבנו טוב בחילופים כי תיקו לא היה משרת אותנו. הלכתי על כל הקופה במחשבה שההגנה של מכבי הייתה עייפה וניסיתי להכריע את המשחק".

המאמן התייחס גם לתקרית במחצית עם ג'ורדי קרויף ואמר: "במחצית ג'ורדי ויואב זיו קפצו על השופט בנושא הצהובים ולא חשבתי שזה מכובד ונכון ואמרתי להם שזה לא לעניין. בתחילת המחצית השנייה התחבקנו והכול בסדר. שיחקנו נגד קבוצה מאוד מוכשרת וחזקה וראינו את זה במחצית הראשונה, אבל מכבי מתעייפת בחצי השני. זה גם היה מול מכבי פתח תקווה".

ניר קלינגר. מתאים לרמות הגבוהות (אריאל שלום)
ניר קלינגר. מתאים לרמות הגבוהות (אריאל שלום)

החיפאים הוכיחו שוב עליונות בדקות האחרונות עם שער ניצחון בתוספת הזמן. "יש לנו כושר גופני מצוין ויש לנו קבוצה ווינרית וכאשר אנחנו משדר ים מהספסל שאנחנו לא מוותרים והולכים על חילופיים התקפיים, ככה גם השחקנים. עדיין לא עשינו כלום כי הפער הוא חמש נקודות אבל אנחנו לא מוותרים", סיכם קלינגר המאושר.

המאמן התייחס לסוגיית אי זימונם של שחקנים לנבחרת ואמר: "אני לא מאוכזב ואמרתי לשחקנים השבוע שבשבילי הם כולם שחקני נבחרת וכולם יגיעו. לא צריך להתבכיין. להיפך, צריך לדבר על המגרש. התשובה הכי טובה זה השחקנים על המגרש". המאמן גם שיבח את כובש שער הניצחון חיים מגרשווילי ואמר: "הוא אחת הדוגמאות שקורה לנו משהו מדהים העונה. אין מאושר ממני שחיים כבש כי כל כך מגיע לו. הוא לעולם לא מתבכיין ולא מקטר אלא עוזר לצעירים".

שחקני הפועל חיפה. תמשיכו לא לספור אותם (אריאל שלום)
שחקני הפועל חיפה. תמשיכו לא לספור אותם (אריאל שלום)

גם הבלם ניסו קפילוטו זכה לשבחים ואמר לאחר הניצחון: "היה לנו ברור שנבוא אחרת. כל שחקן בא עם מעט יצר נקמה ספורטיבית ורצינו להוכיח שאנחנו לא אוהבים שמספידים אותנו ואנחנו עושים עונה ענקית. לא סופרים אותנו? אנחנו מציגים כדורגל וכאשר פחות טובים עדיין אנחנו עושים את העבודה".

מעליב שאתה לא בנבחרת? "זה מעט אכזב, אבל ניר לקח אותנו ואמר לנו להרים את הראש ואנחנו חושבים קדימה".


חצי גמר הגביע
: "יש לנו זמן עכשיו למנוחה וטיפולים ובעיניי זה טוב שתהיה לנו מנוחה ונבוא מוכנים ובטירוף לחצי הגמר".

במהלך התקופה הקרובה מקווים בקבוצה להכשיר את כל השחקנים הפצועים וביניהם גילי ורמוט ורסמוס סיוסטדט שנותרו ביציע וגם רוסלן ברסקי שנפצע במשחק וייבדק.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי