מכבי פתח תקווה רוצה את דני עמוס לעונה הבאה

דני עמוס
דני עמוס | דני מרון

המלאבסים מעוניינים בשוער שמסיים את חוזהו בנתניה וזועמים לאחר ה-3:1 לרעננה: "כמו בליגה ג'". בסביבתו של צעירי מתקשים להבין את הספסול, שחקנים שלא ימשיכו יקבלו פחות דקות. וגם: עתידו של מימר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

כעס גדול במכבי פתח תקווה על השחקנים לאחר ההפסד אמש (ראשון) 3:1 להפועל רעננה. הקבוצה של שרון מימר פתחה עם שער יתרון מהיר, אך בהמשך נעלמה מהמגרש ואפשרה ליריבה מהשרון לבצע מהפך, כשבחצי השעה האחרונה היא כלל לא הייתה קיימת במגרש.

"זו פשוט בושה איך שנראינו. אין מילה אחרת", אמר גורם במועדון. "אפשר לשחק פחות טוב, אבל אי אפשר שזה ייראה כמו שזה נראה". גם בסיום המשחק, בירידה לחדר ההלבשה, סיננו מספר שחקנים: "רמה של ליגה ג', ככה זה היה נראה". רומאריו פירס, התקשה לקבל את ההפסד ויצא זועם מהאצטדיון.

לירוי צעירי לא שיחק משחק שלישי ברציפות, למרות שהפעם חזר לסגל ובסביבתו מרגישים שהספסול אינו מקצועי. "הוא כשיר כבר כמעט חודש. אין הסבר למה שקורה פה". "היה לנו חילוף כפוי של הבלם שנפצע. אתה יכול לתכנן תוכניות לפני המשחק, אבל המשחק לוקח אותך למקומות אחרים" התייחס מימר לסוגיית הקשר. "אנחנו לא מסתכלים אינדיבידואלית על שחקן. אף אחד לא מנסה להראות לו את הדרך החוצה. יש עוד שחקנים שלא שיחקו ואסור לשכוח שהוא חזר מפציעה של שלושה וחצי חודשים, כך שגם לחזרה מפציעה יש דרך ונלך איתה עד הסוף".

בפ"ת ינסו לקבל החלטה בנוגע לזהות המאמן במהלך חודש אפריל, כשנראה ששני ניצחונות בתחילת החודש, צפויים להשאיר את מימר, אך מנגד, הפסד לק"ש עלול לערער את מעמדו לעונה הבאה. "זה נראה שהרע עוד לפנינו, ושהבלאגן עומד לבוא", אמרו שחקנים בקבוצה.

מנור סולומון. כמו ליגה ג' (אריאל שלום)
מנור סולומון. כמו ליגה ג' (אריאל שלום)

ובכלל, לאור האכזבה מהיכולת של השחקנים, בפ"ת החליטו כי עד תום העונה, מי שיזכו ליותר דקות אלו השחקנים אשר עליהם בונה הקבוצה לעונה הבאה ולא שחקנים שאמורים לסיים חוזה. מה שאומר ששחקנים כמו גרגורי טאדה, אליבלטו, רישאר סומא ועוד צפויים להיות משותפים פחות. ז'והאן מרסיאל, הוחלף בשלב מוקדם יחסית לאחר שמתח את המפשעה, והוא צפוי לעבור בדיקה, כאשר בקבוצה לא חושבים כי מדובר בפציעה חמורה.

כפי שפרסמנו, צחי גיגי יבקש לעזוב את הקבוצה עם סיום העונה, כשאמש הוא הגיע לאצטדיון על-מנת לעבור מבחן כשירות ולאבחן את מצבו, אך כשהגיע התבשר כי הוא אינו בסגל. שנראה שלאור הטעויות וחוסר היציבות בעמדת השוער העונה, בפ"ת ינסו לצרף שוער, כשבראש הרשימות עומד דני עמוס, אשר הצטיין בעונה שעברה ועדיין לא האריך חוזהו בנתניה. בפ"ת צפויים להתחזק גם בעמדת המגן הימני לאור האכזבה מעודד אלקיים, כאשר כפי שפרסמנו, במלאבס פנו בחודש ינואר האחרון לדור אלו, מגנה של הפועל ב"ש ששיחק במועדון.

שרון מימר. עתידו עדיין לא ברור (אודי ציטיאט)
שרון מימר. עתידו עדיין לא ברור (אודי ציטיאט)

לידור כהן המאוכזב סיכם: "פתחנו את המשחק טוב וכנראה שהרגשנו יותר מדי בטוח עם הגול שנתנו. רעננה הצליחו להעניש אותם וניצחו את המשחק בצדק. אני לא חושב שהייתה בעיה ברצון כי התחלנו את המשחק כמו שצריך, אבל כדורגל משחקים 90 דקות ואתה לא יכול לשחק 45 דקות. אחרי שער השוויון שלהם לא הגענו למשחק והם ניצחו בצדק. אני יכול להגיד שרצינו לנצח את המשחק הזה, אין שחקן שלא רצה כי זה חשוב למועדון לסיים את העונה בצורה טובה כדי לפתוח את העונה הבאה בצורה חיובית. רעננה היו נחושים יותר. איפה אהיה בעונה הבאה? יש לי חוזה במכבי פ"ת לעוד שנתיים וכל כולי פה. נסיים את העונה ונראה מה יהיה".

ביום רביעי, תערוך פ"ת משחק אימון מול מ.ס אשדוד, שייערך במגרשה הביתי של היריבה. מי שצפויים להיעדר יהיו השחקנים הזרים שיטוסו לחופשת מולדת, כאשר רומאריו פירס ואליבלטו עשויים כן להשתתף. בימים חמישי-שבת, תצא הקבוצה לשלושה ימי חופש ותחזור לאימונים ביום ראשון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי