הצעירה לחוקרי המשטרה: הכל נעשה בהסכמה, ידעתי שאני מצולמת

אנתוני וארן
אנתוני וארן | לירון מולדובן

הצעירה שצולמה בסרטון הסקס אישרה למשטרה את גרסת אנתוני וארן וחבריו. יום דרמטי: חלוץ בית"ר התייצב לחקירה, שאר החשודים שוחררו בתנאים מגבילים. בית"ר נורדיה השעתה את החשוד המשחק בשורותיה

(גודל טקסט)

התפתחות בחקירת סרטון הסקס. אחד החשודים מסר למשטרה את פרטיה של הצעירה והיא אמרה לחוקרים: "הכל היה בהסכמה, ידעתי שאני מצולמת". על פי הדיווח, כל החשודים שעוכבו שוחררו בתנאים מגבילים. גם אנתוני וארן התייצב לחקירה, מסר את גרסתו ושוחרר בתנאים מגבילים. כולם חשודים בעבירה על חוק למניעת הטרדות מיניות – פרסום סרט המתמקד במיניותו של אדם בנסיבות שהפרסום עלול להשפילו, לבזות אותו וללא הסכמה. על השלושה ששוחררו נאסר ליצור קשר עם שאר המעורבים בפרשה – וארן והצעירה.  


רק אתמול הסכים עורך דינו של חלוץ בית"ר ירושלים אנתוני וארן להתייחס לראשונה להאשמות נגד הכדורגלן אותו הוא מייצג והבהיר כי במידת הצורך יתייצב לחקירה וישתף פעולה עם חוקריו, והבוקר (רביעי) אישרה משטרת ישראל כי עוכבו לחקירה ביחידת ההונאה המחוזית כל החשודים במעורבות במעשים.



השחקן הראשון שנעצר ונחקר, חשוד בצילום הסרטון והפצתו ובביתו של אותו חשוד בוצע חיפוש והוחרמו מחשבו האישי והטלפון הנייד. לאחר מכן עוכב לחקירה שחקן נוסף וגם לו הוחרם מחשב, כשווארן כבר זומן לחקירה ובשעה 13:00 התייצב בתחנה ביבנה לתת את גרסתו. בהמשך עוכב גם השחקן הרביעי החשוד בפרשה. כולם כאמור שוחררו בתנאים מגבילים. אגב, המשטרה הודיעה שכל החשודים התחייבו להמשיך להתייצב לחקירה כשיתבקשו. הדבר אינו מתיישב עם הודעתה של הצעירה המשתתפת בסרטון לפיה היא הייתה שותפה מלאה בהסכמה לצילום הסרטון.



הצעירה לחוקרים: "הכל נעשה בהסכמה" (לירון מולדובן)


נציגו של וארן, עו"ד חיים אברג'יל, אמר: "הוא מילא את חובתו והגיע לחקירה כדי למסור את גרסתו בצורה מלאה וככל שהמשטרה תבקש לעשות הליכים כאלה, ואחרים הוא ישתף פעולה. הוא מבין שזה תהליך שצריך לעבור. הוא מצטער ומתחרט על כך, ומקווה שכל הסיוט הזה יעבור והוא ימשיך לשחק כדורגל ולהוביל את בית"ר ירושלים לאליפות המדינה. אנחנו מניחים שלא מן הנמנע שהסרטון הופץ כדי לפגוע בבית"ר ירושלים ובמאמציה במאבקים על האליפות או בשחקן עצמו. אנחנו בטוחים שהשחקן לא ביצע שום עבירה".


עורך הדין של אחד החשודים אמר: "אני מעריך שהיום הפארסה הזאת תסתיים. לאחר שהמשטרה תחקור ותבין את נסיבות המקרה ואת מה שקדם למקרה, ובכלל את הסרטון שהופץ – את העשר שניות האלו – אני מעריך שהחשוד ישוחרר והמשטרה תעזוב את התיק הזה והתלונה שהגישו חברות הכנסת תבוטל".


סרטון ההשפלה המינית: כדורגלן בית"ר ירושלים אנתוני וארן הגיע לחקירה ביחידת ההונאה יבנה @sharonidanpic.twitter.com/FsPeqSCSwR

— כאן חדשות (@kann_news) March 21, 2018


בית"ר נורדיה מליגה א', הקבוצה בה משחק אחד החשודים, החליטה לבטל את השעייתו בעקבות ההתפתחויות האחרונות.



יום ארוך בתחנת המשטרה ביבנה (לירון מולדובן)


משטרת ישראל החלה לחקור את הנעשה באותו סרטון בעקבות תלונה שהוגשה על ידי חברת הכנסת מרב מיכאלי, ששלשום אף העבירה מכתב חתום על ידה ועל ידי כמה מחברותיה לכנסת ובו ישנה דרישה להשעות את החלוץ הצרפתי-יהודי של בית"ר מכל פעילות עד סיום החקירה. אחת הטענות נגד וארן ושאר הכדורגלנים הלוקחים חלק בסרטון היא שמדובר היה באונס ושספק אם אותה בחורה הייתה מודעת למעשיה, טענה שהמעורבים באמצעות מקורבים ועורכי דין מיהרו להפריך והבהירו כי בידם הוכחות לכך שהכל נעשה בהסכמה.


פרסום ראשון: הצעירה מסרטון המין של וארן: "הכול היה בהסכמה" • @TzurMaor עם כל הפרטים >>https://t.co/4aK7tKCMhz

(צילום: עדי אבישי, ספורט1) pic.twitter.com/WsIthmfKeY

— חדשות עשר (@news10) March 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי