וארן: עברו עליי ימים קשים מאוד, לא מאחל לאף אחד

אנתוני וארן
אנתוני וארן | לירון מולדובן

שחקן בית"ר ירושלים שיתף את חבריו בתחושות לאחר החקירה: "קראו לי אנס ופושע, האשימו בדברים חמורים". המשטרה בודקת מי הפיץ את הסרטון, תביעות דיבה נגד גורמים שהשמיצו נבחנות. וגם: החלוץ כבש ב-0:2 על רמה"ש

(גודל טקסט)

אנתוני וארן שחקנה של בית"ר ירושלים, חש אמש (רביעי) הקלה עצומה, בתום אחד הימים הקשים שעבר בחייו. וארן שעמד בימים האחרונים במרכזה של פרשת פרסום סרטון בו הוא ושלושה גברים נוספים, מצולמים במהלך אקט מיני דוחה עם בחורה, הגיע מלווה בפרקליטיו, עורך הדין חיים אברג'יל ועורך הדין אודי בר, להיחקר ולתת את גרסתו במשטרה. לאחר ששאר המעורבים נתנו גם את גרסתם את גרסתם וגם הבחורה שצולמה בסרטון, תושאלה והודתה כי הכל היה בהסכמתה, נוקו המעורבים מחשד למעשה פלילי בנוגע לאקט המיני וכעת מתמקדת המשטרה בנושא הפצת הסרטון עצמו, דבר המהווה עבירה פלילית לכשעצמו.

כפי שפורסם אמש בספורט1, וארן ונציגיו המשפטיים ימתינו לסגירת החקירה ואז ינקטו בצעדים כלפי מי שכינה את השחקן בכינויי גנאי במהלך הימים האחרונים, כאשר גם תביעת דיבה עומדת על הפרק. עוד לפני חקירתו של וארן, פורסמו דבריו של עורך הדין בר, שאמר באופן חד משמעי שלאחר בדיקת החומר שבידיו, הוא משוכנע באופן חד משמעי שווארן לא עבר עבירה פלילית והשחקן עצמו נתן את גרסתו המלאה בחקירה.

"עברו עליי ימים קשים מאוד", סיפר וארן לחבריו בסיום החקירה. "קראו לי אנס, האשימו אותי בדברים חמורים וכינו אותי פושע וכינויים נוספים. לא מאחל לאף אחד לעבור את זה. אני מצטער על המעשה שעשיתי ומתחרט מאוד על מה שקרה, אבל אנשים האשימו במילים קשות מאוד. שמח שהגעתי לתת את הצד שלי במשטרה ושסוף סוף יכולתי לדבר ושמעו גם את הצד שלי".

השחקן שיתף פעולה באופן מלא עם חוקריו. הוא תושאל לגבי האקט המיני וגם בנוגע להפצת הסרטון. בחקירתו סיפר כי לא הוא זה שהפיץ את הסרטון ואין לו מושג מי האחראי למעשה. הוא הודה שהכיר את שלושת המעורבים הנוספים, אך לא יודע מי מהם, אם בכלל, אחראי להפצת הסרטון. בית"ר ירושלים תשחק היום במשחק אימון נגד עירוני רמת השרון. וארן יגיע למשחק, אך עדיין לא ברור האם ישותף או יקבל מנוחה אחרי היממה הסוערת שעבר.

אנתוני וארן. ימים קשים (לירון מולדובן)
אנתוני וארן. ימים קשים (לירון מולדובן) 

"אנתוני וארן נקרא למשטרה ונתן את גרסתו", סיפר עורך הדין אודי בר, אחד מפרקליטיו של השחקן, לספורט1. "הוא שיתף פעולה באופן מלא, עם רשויות החקירה ולשמחתנו סיים את חקירתו ושוחרר הביתה בתנאי מגביל מינורי מבחינתנו, שהוא לא ידבר עם שלושת השותפים האחרים בפרשה. כפי שאמרנו בתחילת הפרשה, נאמר גם עכשיו שלא היה מדובר כאן בעבירה פלילית ואנתוני וארן לא עבר שום עבירה פלילית והיום אפשר לומר שכל המלעיזים למיניהם, שיצאו לתקשורת בצורה מבזה ומשפילה, שדווקא ביזתה אותו, אני יכול רק להצר על ההתייחסות הזו שהייתה, עוד לפני שנתנו לרשויות החוק למצות את החקירה, או לפחות לתת לרשויות לשמוע את הגרסה. לאחר מתן גרסתו של וארן, אנחנו יכולים לומר שהדברים שנאמרו על ידנו מלכתחילה, נמצאו כדברים שיש בהם ממש ומרשנו לא עבר עבירה פלילית, ולא נמצא במעשיו מעשה פלילי".

עו"ד בר התייחס למילים הקשות וההאשמות בהם הואשם וארן והוסיף: "אלו אמירות שלא היו צריכות להיאמר, אמירות האלה הן אמירות חסרות אחריות, שלא היו מבוססות והתוצאה שלהן פגעה בו כמובן והזיקה לו. זה לא הזמן לבוא עם אף אחד חשבון, אבל אלה אמירות שלא היו צריכות להיאמר, בפרט על ידי אנשי ציבור שיש להם דרור להשמיע את קולם באמצעי התקשורת, וכשהפרשה הזו יצאה לתקשורת, הם פשוט מיהרו ויצרו איזושהי תמונה, שהייתה מראש תמונה מעוותת. ידענו את זה מלכתחילה, אמרנו את זה כסנגורים שלו מלכתחילה, שאנחנו יכולים רק להצר על כך ומבקשים להמתין בסבלנות עד מתן גרסתו לכשיידרש ובאמת הוא נדרש ושיתף פעולה בצורה מלאה ולשמחתנו שוחרר לביתו".

אנתוני וארן מלווה בפרקליטיו (לירון מולדובן)
אנתוני וארן מלווה בפרקליטיו (לירון מולדובן)

"אנתוני וארן חוזר לחייו הפרטיים והציבוריים", המשיך עורך הדין בר, "הוא חוזר במלוא המרץ לשחק בבית"ר ירושלים ומן הסתם לא עברו עליו ימים קלים. חקירת משטרה זה לא אירוע מלבב. הוא יצא שבע רצון מההיבט שהיה לו את יומו לומר את דבריו. הוא העדיף שלא להתראיין ולא לדבר לפני שייתן את גרסתו במשטרה, כדי לא לפגוע באף אחד ולא לפגוע במעורבים האחרים. כל מה שקרה בימים האחרונים, בהיבט התקשורתי ובהיבט הציבורי, כולנו תקווה שמלבד זה שהוא שחקן כדורגל מצטיין, גם יכירו אותו כבחור נורמטיבי וערכי שאהוב על חבריו ואהוב ומוערך גם על ראשי בית"ר ירושלים שגיבו אותו ומגבים גם היום באופן מלא".

0:2 לבית"ר על רמה"ש במשחק אימון, וארן פתח בהרכב וכבש ראשון
במקביל לשלל אירועי הסרטון, אנתוני וארן עלה הבוקר על כר הדשא במשחק האימון של בית"ר ירושלים מול הפועל רמת השרון מהליגה הלאומית והיה הראשון להבקיע, כשבדקה ה-24 נהנה ממשירה של יקוב סילבסטר. דקה לפני הירידה להפסקת המחצית, הכפיל יעקב בריהון את היתרון בבעיטה לפינה הרחוקה ולמעשה קבע את תוצאת הסיום, 0:2 מול קבוצת התחתית מהלאומית. בהרכב הפותח של בני בן זקן היה הוצב עידן ורד, הופעה ראשונה שלו ב-11 – גם אם מדובר במשחק לא רשמי – מאז נעדר תקופה ממושכת מהמגרשים.

הרכב בית"ר ירושלים: סתיו שושן, עוז סיטון, יוראי מליחי, אוהד אלבז, חן דילמוני, עופר ורטה, עידן ורד, דיויד בויסן, יעקב בריהון, יקוב סילבסטר, אנתוני וארן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי