אלי דסה מבוקש ביאנג בויז ובשתי קבוצות נוספות מבלגיה ושווייץ

אלי דסה
אלי דסה | אריאל שלום

פרסום ראשון: המגן הימני המצטיין שטרם האריך את חוזהו במכבי תל אביב מעורר עניין באירופה. הצהובים מאמינים שהגעתו של גולדהאר לארץ תזרז את המו"מ לקראת חתימה על חוזה ארוך טווח, למרות הפערים הקיימים

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב קיימת אופטימיות בנושא המשך דרכו של אלי דסה בקבוצה. המגן הימני המצטיין שזוכה לחיבוק גדול מהמועדון הצהוב מסיים בקיץ הבא את חוזהו ובקריית שלום מקווים לסכם איתו עד סיום העונה הנוכחית על חוזה ארוך טווח. הביקור של הבעלים מיץ' גולדהאר בישראל וטיפולו בנושאי המועדון אמור להוביל להאצה במו"מ, על מנת לייצר שקט בקיץ הקרוב ולהימנע מכותרות שיפריעו במסע הרכש החדש שמתכנן המועדון.

ככל הידוע, נכון לעכשיו קיים פער כספי גבוה בין הדרישה של דסה לחוזה החדש שהוצע לו על ידי המועדון. הפרסומים העולים מסביבת השחקן על מחשבות לנסות לשחק באירופה, עולים עם ביקורים של סקאוטים וראשי קבוצות מאירופה במשחקים האחרונים של המגן המצטיין בהרכב מכבי תל אביב אחרי הפציעה ממנה התאושש. מתברר כי הדמויות המכוונות והמייעצות בנושא המקצועי לדסה הם אמיר לינדנר וגל געש, הסוכנים שייצגו את דור מיכה במו"מ מול מכבי תל אביב. דסה נפרד מהסוכן שהביא אותו מבית"ר ירושלים למכבי תל אביב כבר לפני מספר חודשים.

הקבוצה השוויצרית יאנג בויז, שכמעט סיכמה בחודשים האחרונים עם דור מיכה, ועוד שתי קבוצות משווייץ ובלגיה, מגלות עניין בדסה. המגן נמצא אצלן כאפשרות מעשית על המדף, עם אפשרות לרכוש אותו שנה לפני תום חוזהו, במידה שלא יחתום במכבי תל אביב. נציגים של יאנג בויז ושני המועדונים האחרים עקבו אחריו בחשאי והם אמורים להמשיך לעשות זאת במשחקים הבאים של הצהובים במסגרת הפלייאוף העליון.

עם זאת, בסביבת המועדון ובסביבת השחקן מאמינים כי דסה יבחר את ההצעה הכספית של מכבי תל אביב, שתציב אותו באותה רשימת שכר כמו איתן טיבי, דור מיכה ועומר אצילי.


דסה. חוזה משודרג במכבי ת"א או הרפתקה באירופה? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי